Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۲۶ مورد پایش دفن زباله در استان انجام شده است، گفت: در این مدت یکهزار و ۵۰۰ مورد پایش از واحد‌های صنعتی استان انجام شد.

او افزود: پارسال نیز یکهزار و ۵۰۰ مورد پایش از محل دفن زباله در سطح استان صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

انجام ۵۰۰ مورد پایش از محل دفن زباله در چهارمحال و بختیاری

احمدی اضافه کرد: پسماندها، به خصوص پسماند‌های عفونی و بیمارستانی به عنوان یک آلاینده برای خاک است که باید برای کاهش آلایندگی آن‌ها بر نحوه دفن اصولی آن نظارت و پایش انجام شود.

او اظهار داشت: امسال ۱۴۴ شهرداری و دهیاری در خصوص دفن غیر اصولی زباله در استان اخطار دریافت کردند و همچنین ۷۵ پرونده تخلف برای آن‌ها تشکیل شد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفن زباله محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح صنعتی تولید نخ ابریشم در چهارمحال و بختیاری ۶۴ درصد پیشرفت دارد

به‌گزارش جام جم آنلاین به‌نقل از  روابط عمومی صمت، سرپرست اداره طرح و برنامه ریزی صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح صنعتی با هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری هم اکنون ۶۴ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

 

محمدعلی چراغیان افزود: این طرح صنعتی در زمان بهره برداری زمینه اشتغال ۱۳۶ نفر را فراهم می کند. وی گفت: نخ ابریشم خالص از الیاف های طبیعی و مرغوب با زیبایی و مقاومت عالی است که در بسیاری از کارخانه ها و نساجی های پارچه ابریشم بافی به عنوان مواد اولیه از اهمیت منحصر به فردی برخوردار می شود.

 

چراغیان افزود:در کارخانجات تولید نخ ابریشم خالص ایرانی، این محصول به طور استاندارد و با تنوع بالا بر اساس نیاز مشتریان تولید می شود؛ بنابراین نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور نیز به خوبی از آن استقبال می شود. ایران با تولید ۱۴۵ تن نخ ابریشم، رتبه هشتم جهان را در اختیار دارد..

دیگر خبرها

  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • تولید سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی در رزن 
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالا‌های مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • طرح صنعتی تولید نخ ابریشم در چهارمحال و بختیاری ۶۴ درصد پیشرفت دارد
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • افزودن ۹ واحد صنعتی به جمع شرکت‌های دانش بنیان‌های کشور
  • پایش مزارع کلزا در منطقه چنقرالوی پل شهرستان ارومیه
  • رشد ۲۸ درصدی واحد‌های صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری