Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-28@18:16:39 GMT

سرقت طلای دختر جوان توسط خواستگار قلابی

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۱۱۲۹

سرقت طلای دختر جوان توسط خواستگار قلابی

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی از دستگیری خواستگاری قلابی خبر داد که طلاهای خواهر نامزدش را سرقت کرده بود!

به گزارش شریان نیوز،به نقل از تسنیم، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" در تشریح این خبر اظهار کرد: سی ام مهر ماه سرقت منزل با شکایت خانم جوانی در محدوده خیابان نبرد به کلانتری 121 سلیمانیه اعلام شد و پرونده پس از تحقیقات اولیه توسط ماموران کلانتری با دستور قضایی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 



وی گفت: شاکی که خانم جوانی بود، اظهار داشت به  همراه خانواده‌ام به قصد مسافرت از منزل خارج شدم و زمانی که به منزل مراجعه کردیم، متوجه شدم سارق یا سارقان با ورود به منزل طلاهای من را به ارزش یک میلیارد ریال سرقت کرده‌اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران توضیح داد: با ثبت اظهارات شاکی تیمی از کارآگاهان به محل سرقت مراجعه که با  پایش صحنه جرم مشخص شد که مجرم به محل آشنایی کامل داشته و ظن کارآگاهان به سمت و سوی داخلی بودن سرقت سوق پیدا کرد.

این مقام انتظامی گفت: مجدداً شاکی به این یگان دعوت و درباره اینکه آیا به شخص خاصی مظنون است یا کلید منزل را در اختیار شخص خاصی قرار داده‌اند، تحقیق کردند که وی بیان کرد به خواستگار خواهرم به اسم سعید که مدتی است ارتباط خانوادگی با ما برقرار کرده مشکوک هستم.

سرهنگ کنجوریان با بیان اینکه در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی، رد پایی از سعید در ارتکاب سرقت به دست آمد و حضور سعید در صحنه سرقت محرز شد، افزود: با هماهنگی قضایی سعید در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پایگاه ششم معترف شد، با استفاده از کلیدی که خواهر شاکی در اختیارم گذاشته بود با اطلاع از نبود شاکی و خانواده او، طلاها را سرقت کردم و بخشی از طلاها را به افراد عبوری و ناشناس و بخشی از طلاها را نیز به شخصی به نام سیامک فروخته‌ام.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه  کارآگاهان موفق شدند خریدار اموال مسروقه را دستگیر و دومین متهم پرونده نیز به مالخری از سیامک اعتراف کرد، در پایان افزود: با تکمیل پرونده هر دو متهم با صدور قرار مجرمیت در اختیار دادیاری دادسرای ناحیه 15 تهران قرار گرفتند.

منبع: شریان

کلیدواژه: پایگاه ششم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کارآگاه شهریار قربانی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای پیشگیری از سرقت در ایام تعطیلات نوروز مأموران پلیس آگاهی شهرستان بیجار هنگام گشت زنی در محور مواصلاتی بیجار - بابارشانی به یک دستگاه خودرو از نوع سواری سمند مشکوک شدند.

وی تاکید کرد: پس از بررسی و استعلام به عمل آمده از سامانه پلیس مشخص شد جفت پلاک خودرو جعلی بوده و خودرو سابقه سرقت از استان تهران را دارد.

فرمانده انتظامی بیجار از تحویل خودرو به فرد مالباخته خبر داد و گفت: طی هماهنگی‌های به عمل آمده خودرو به پارکینگ منتقل شد و اقدامات قانونی برای شناسایی مالباخته انجام و خودرو تحویل شاکی شد.

قربانی با تاکید بر لزوم آگاهی شهروندان در راستای پیشگیری از سرقت عنوان کرد: شهروندان با نصب تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر، قفل پدال و.... از سرقت وسایل نقلیه خود پیشگیری کنند.

کد خبر 6064204

دیگر خبرها

  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد