Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در منزل شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان حاضر شد و با خانواده معظم آن شهید دیدار کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و دانشمند هسته‌ای، از درگاه خداوند برای آن شهید رحمت الهی و برای خانواده ایشان صبر و اجر را مسئلت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کل کشور با اشاره به پیام مقام معظم رهبری و تاکید معظم له بر لزوم پیگیری تلاش علمی و فنی این دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشورمان، بر رسیدگی به ابعاد حقوقی و قضائی ترور شهید فخری زاده تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه دست پلید استکبار به سرکردگی آمریکا و با هدایت رژیم منحوس صهیونیستی در این حادثه کاملاً نمایان است، خاطرنشان کرد: در مجموعه قوه قضائیه با دستور ریاست قوه قضائیه، کارگروهی تشکیل و به زودی به پرونده و ابعاد ترور این شهید بزرگوار در ابعاد ملی و بین‌المللی رسیدگی خواهد شد.

کد خبر 5086112 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری دادستان کل محسن فخری زاده محسن فخری زاده ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران محدودیت های کرونایی شورای شهر تذکر به شهردار تهران سازمان تامین اجتماعی وضعیت راهها امداد رسانی وضعیت معابر تصادفات رانندگی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی هرمزگان، اظهار کرد: وفاق و تعهد حاکم بر اتاق بازرگانی هرمزگان مثال زدنی است که نشان دهنده همدلی اعضاء و شناخت ظرفیت‌های هرمزگان است.
 
وی افزود: دنیا با مبحث بخش خصوصی و تاثیرات آن در اقتصاد و روان‌سازی امور به خوبی آشناست و وقت آن است که مسئولان و دولتمردان نیز نسبت به واگذاری امور به بخش خصوصی و پررنگ نمودن نقش فعالان اقتصادی در تصمیم گیری های اقتصادی همت گمارند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده تصریح کرد: غفلت از ظرفیت های پارلمان بخش خصوصی و سنگ اندازی در مسیر این بخش عملا ضربه مستقیم و سنگینی به بدنه اقتصادی استان هرمزگان وارد می‌سازد و امید می رود امسال با توجه به شعار مقام معظم رهبری بتوانیم در تقویت هر چه بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سیاست‌گذاری اقتصادی باید مبتنی بر دو مؤلفه تولید برای کشور و تولید برای صادرات باشد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده افزود: تولید برای بازارهای جهانی با تولید برای تأمین نیاز داخلی، بسیار متفاوت است و اگر در حوزه صادرات دچار چالش می‌شویم به‌واسطه این است که رویکرد تولید معطوف به داخل کشور است که برای حل این چالش‌ها باید تولیدکنندگان با رویکرد صادرات وارد میدان شوند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده گفت: استان هرمزگان با دارا بودن ظرفیت‌های بالا و متنوع، نقش مهمی را در معادلات اقتصادی ایفا می‌کند.
 
در پایان این دیدار هر یک از اعضای هیأت نمایندگان به ارائه نظرات خود در خصوص تقویت جایگاه بخش خصوصی و روانسازی امور برای فعالان اقتصادی پرداختند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • برگزاری نخستین دادگاه منافقین در سال جدید آغاز شد
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • ابعاد معنوی شخصیت شهید قرنی باید برای مردم تبیین شود
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین برگزار می‌شود
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین
  • با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم
  • باید ابعاد نظامی و راهبری عملیات «وعده صادق» تحلیل شود