Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@09:39:47 GMT

هر وجب از فلسطین متعلق به مردم این سرزمین است

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۱۳۲۶

هر وجب از فلسطین متعلق به مردم این سرزمین است

جنبش مقاومت حماس می گوید فلسطینیان حق مسلم دفاع از سرزمین اشغال شده خود در برابر رژیم اسرائیل را دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت حماس می گوید فلسطینیان حق مسلم دفاع از سرزمین اشغال شده خود در برابر رژیم اسرائیل را دارند.

 

عزت الریشق ، عضو دفتر سیاسی حماس ، این اظهارات را به مناسبت روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین که هر ساله در تاریخ 29 نوامبر برگزار می شود ، بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرکز اطلاع رسانی فلسطین روز دوشنبه به نقل از این مقام حماس گفت: فلسطینی ها حق قانونی دارند از هر وجب سرزمین اشغالی خود دفاع کنند.

 

این مناسبت تعیین شده از سوی سازمان یافته سازمان ملل برای یادآوری حقوق مشروع مردم فلسطین به جهان است. این بزرگداشت در سراسر جهان برگزار می شود ، مقامات حمایت خود را از آرمان فلسطین ابراز می کنند و رفتار اسرائیل را در سرزمین های اشغالی محکوم می کنند.

 

در سال 1977 ، مجمع عمومی سازمان ملل خواستار برگزاری این نشست سالانه شد.

 

این مقام ارشد حماس خاطر نشان کرد: اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیست ها خطرناک ترین ، جنایتکارترین ، ناعادلانه ترین و مداوم ترین استعمار در جهان است و ملت ما و مردم آزاد جهان باید با تمام ابزارها و در سطوح مختلف در برابر این اشغالگری مقاومت کنند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: حماس مقاومت فلسطین فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۱۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوعبیده: اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است

به گزارش همشهری آنلاین، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس در اظهاراتی گفت: دشمن جنایتکار همچنان تلاش می‌کند که چهره خود را بازسازی کند اما تنها ننگ و ذلتش بیشتر می‌شود. ۲۰۰ روز گذشت و ارتش اسرائیل همچنان در شن‌های غزه گیر افتاده و تلاش می‌کند که از این فرصت برای قتل و کشتار بیشتر استفاده کند.

وی در ویدیویی که شبکه الجزیره آن را منتشر کرد، تاکید کرد: دشمن با گذشت این ۲۰۰ روز نه اهداف خود را محقق کرده، نه چشم‌اندازی دارد و نه اسرای خود را آزاد کرده است.

کد خبر 846731 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود
  • حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • امروز در جایگاه به کرسی نشاندن شروط مقاومت ایستاده‌ایم
  • ابوعبیده: اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین های اشغالی
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان