Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌‌ریزی وزارت بهداشت گفت: با تأمین مالی برای جذب و به کارگیری ۳۰ هزار نیروی انسانی جدید از سوی سازمان برنامه و بودجه، بخش عمده‌‌ای از نیازهای حوزه سلامت کشور رفع می‌‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سید کامل تقوی نژاد اظهار کرد: یکی از مهم‌‌ترین اولویت‌‌های مورد نظر در دو سال اخیر، رفع کمبودهای موجود و تامین نیروی انسانی فعال بیمارستان‌‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی راه‌‌اندازی شده در کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با تامین مالی مجوز جذب 30 هزار نیروی انسانی جدید که بخش عمده‌‌ای از آنها در بیمارستان‌‌ها، مراکز بهداشتی درمانی و پایگاه‌‌های اورژانس شروع به کار خواهند کرد، می‌‌توان انتظار داشت که از بار کاری بسیار بالای کادر پرتلاش و خستگی ناپذیر دانشگاه‌‌های علوم پزشکی و مدافعان سلامت کشور کاسته شود.

تقوی نژاد تاکید کرد: با بکارگیری این نیروها، تعداد افرادی که در دو سال اخیر جذب وزارت بهداشت می‌‌شوند به بیش از 50 هزار نفر خواهد رسید که شاهد تحول عظیم و تاثیرگذار در حوزه منابع دانشگاه‌‌های علوم پزشکی کشور خواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌‌ریزی وزارت بهداشت یادآور شد: دفترچه آزمون برای بکارگیری 7000 نفر از محل مجوزهای قبلی در دی ماه سال جاری منتشر و آزمون استخدامی نیز در هفته آخر بهمن ماه برگزار می‌‌شود.

پزشکان بخش خصوصی شهید مدافع سلامت محسوب نمی‌‌شوند/ آیین‌نامه تعیین مصادیق در حال بازنگری است

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان پرستار بهداشت و درمان وزارت بهداشت بیمارستان پرستار بهداشت و درمان وزارت بهداشت وزارت بهداشت نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران کشته شدن تعدادی از شهروندان عمانی را به دلیل جاری شدن سیل تسلیت گفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را به دولت و مردم سلطنت عمان بویژه خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ابراز تأثر و تأسف از این رخداد طبیعی که موجب خسارت جانی و مالی گردید، مراتب همدردی دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران را به این کشور همسایه و برادر ابراز داشت و از خداوند متعال برای قربانیان این حادثه ناگوار، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان آنها صبر و شکیبائی مسئلت نمود.

به گزارش رسانه‌های عمان در پی جاری شدن سیل در مناطقی از این کشور 18 نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش روزنامه «مسقط دیلی»، برخی جاده‌ها نیز به دلیل بارندگی و سیلاب شدید مسدود شده‌اند و مدارس هم در برخی از مناطق این کشور تعطیل شده‌اند.

تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و عمانواکنش عمان به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم برای جاده معلمان و بیمارستان دامغان چه اعتباری درنظرگرفت؟
  • راه جبران ناترازی نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش چیست؟
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • ۲۷ میلیون نفر دیگر وارد برنامه سلامت خانواده می شوند