Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@11:19:09 GMT

نحوه افزودن پالایشی یکم به پرتفو

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۱۸۱۲

نحوه افزودن پالایشی یکم به پرتفو

به گزارش اقتصادآنلاین؛ پالایشی یکم، دومین ETF دولت است که شامل سهام پالایشگاه‌های تبریز، تهران، اصفهان و بندرعباس می‌شود. پذیره‌نویسی این صندوق در ۳۰ شهریورماه به پایان رسید و سرانجام روز گذشته و بعد از گذشت دو ماه و نیم قابل معامله شد.

بر این اساس افرادی که خریدار این صندوق بوده‌اند، باید ابتدا این نماد را به پرتفوی خود اضافه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر  این اساس افرادی که احراز هویت سجام شده‌اند، باید درخواست تغییر کارگزار ناظر را ثبت کنند و پس از آن می‌توانند صندوق پالایشی یکم را در پرتفوی خود مشاهده کنند.

افرادی که احراز هویت سجام نشده‌اند نیز، در ابتدا باید در سجام احراز هویت شوند و سپس فرایند مذکور را طی کنند.

پربیننده ترین آخرین اخبار سهام عدالت/ دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود سالیانه اقدام کنند سقوط آزاد ارزش پالایش یکم/ گرفتاری خریداران پالایش یکم در منجلاب ناهماهنگی‌ها ارزش سهام عدالت من (۱۴ آبان ماه) قابل توجه سهامداران «شپنا»/ اخبار انتخابات آمریکا سهامداران «شپنا» را به صف خرید کشاند ارزش سهام عدالت من (۲۴ آبان ماه)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بازار سهام بازار سرمایه سامانه سجام ETF دولتی پالایش یکم وضعیت بورس صندوق پالایش یکم وضعیت بورس امروز سهام عدالت سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب قانون پرحاشیه: کودکان زیر ۱۴ سال اجازه ندارند در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند

رونالد دِسَنتیس، فرماندار جمهوری‌خواه ایالت فلوریدا، با امضای لایحه‌ی HB 3 آن را به قانون تبدیل کرد. HB 3 به والدین نوجوانان کوچک‌تر از ۱۶ سال امکان می‌دهد تا کنترل بیشتری روی دسترسی فرزند خود به شبکه‌های اجتماعی داشته باشند. یکی از بخش‌های بحث‌برانگیز این قانون، الزامی‌شدن سیستم احراز سن برای بسیاری از وب‌سایت‌ها است.

به گزارش زومیت، قانون جدید ایالت فلوریدا از شبکه‌های اجتماعی می‌خواهد جلوِ کودکان کوچک‌تر از ۱۴ سال را برای ساخت حساب کاربری بگیرد و حساب‌های فعلی آن‌ها را حذف کند.

طبق قانون HB 3، نوجوانان ۱۴ و ۱۵ ساله برای ساخت و مدیریت حساب اجتماعی باید اجازه‌ی مستقیم از والدین بگیرند. پلتفرم‌های اجتماعی درصورت درخواست والدین یا خود فرد، موظف‌اند حساب اجتماعی و اطلاعات شخصی او را به‌طور کامل حذف کنند.

شرکت‌هایی که نتوانند به‌طور کامل حساب اجتماعی نوجوانان ۱۴ و ۱۵ ساله را حذف کنند، ممکن است با پرونده‌ی حقوقی در دادگاه مواجه شوند و به‌ازای هر مورد تخلف، ۱۰٬۰۰۰ دلار غرامت برای آن‌ها در نظر گرفته شود. همچنین، «نقض آگاهانه‌ی قانون» ممکن است جریمه‌ی حداکثر ۵۰٬۰۰۰ دلاری به‌ازای هر مورد به‌دنبال داشته باشد.

قانون HB 3 فلوریدا از اکثر وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های معروف می‌خواهد که سن کاربرانشان را احراز کنند؛ موضوعی که نگرانی‌های بزرگی درزمینه‌ی حریم خصوصی به‌همراه دارد. HB 3 از وب‌سایت‌ها می‌خواهد گزینه‌ی «احراز ناشناس سن» را ارائه دهند. منظور از این روش، احراز سن ازطریق پلتفرمی متفرقه است که نتواند پس از پایان فرایند، اطلاعات هویتی فرد را نگه‌داری کند.

سیستم احراز سن که قانون HB 3 اجباری می‌کند، وب‌سایت‌هایی را دربر می‌گیرد که حاوی محتواهای مضر برای خردسالان هستند. طبق گفته‌ی تحلیلگران، این موضوع به‌طور ویژه برای وب‌سایت‌های حاوی محتوای مستهجن محدودیت ایجاد می‌کند.

گروه‌های فعال در صنعت فناوری در زمان تدوین‌ پیش‌نویس لایحه علیه جزئیاتش موضع گرفتند و همچنان با آن مخالف‌اند. برای نمونه، NetChoice پیش از امضای رسمی HB 3 به‌دست فرماندار فلوریدا گفت این قانون عملاً در نقش کارت شناسایی برای کاربران اینترنت عمل می‌کند و باعث می‌شود تمامی ساکنان فلوریدا صرف‌نظر از سنشان، برای استفاده از خدمات آنلاین به احراز هویت مجبور شوند. قانون یادشده از ۱ ژانویه‌ی ۲۰۲۵ (۱۲ دی ۱۴۰۳) رسماً به اجرا گذاشته می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای برای جلوگیری از هک گوشی
  • تصویب قانون پرحاشیه: کودکان زیر ۱۴ سال اجازه ندارند در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند
  • وضعیت انس طلا در بازار جهانی چگونه خواهد بود؟/ بهترین پرتفو بورسی
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • ترامپ در جمع ۵۰۰ ثروتمند جهان
  • اتفاق ناگهانی برای ثروت ترامپ | حضور در جمع ۵۰۰ میلیاردر جهان
  • ترامپ به جمع ۵۰۰ میلیاردر برتر جهان پیوست
  • یاشار سلطانی کیست؟ / برخورد مومنانه با آیت الله کاظم صدیقی ترند شد/ تکلیف سهام عدالت متوفیان چه شد؟ /واکنش‌های تند علیه جنایت‌های تازه رژیم صهیونیستی/ جهان در شوک بابت حادثه تروریستی مسکو
  • هویت محوری و عدالت گستری، مولفه‌ای مهم در تهیه خبر
  • ترفندهای جدید کلاهبرداران؛ دریافت کالابرگ الکترونیکی و ثبت‌نام سهام عدالت ویژه نوروز