Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفری گفت: تعداد دو هزار بسته معیشتی از محل نیت واقف خیر اندیش مرحوم سیف الدوله توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بین نیازمندان ملایر در حال توزیع است.

«پژمان جعفری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر  با اشاره به اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی»گفت:  اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر  در این طرح کمکهای مومنانه خود را به نیازمندان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه  در این زمینه این اداره قرار است تعداد دو هزار بسته معیشتی را در بین نیازمندان توزیع کند گفت: هزینه  این بسته ها از محل نیت  واقف خیر اندیش مرحوم سیف الدوله هزینه شده است.

وی با بیان اینکه برای این تعداد بسته 700 میلیون تومان هزینه شده تصریح کرد: میزان هزینه برای هربسته 350 هزار تومان بوده است.

رئیس  اوقاف و امور خیریه ملایر  از توزیع یک هزار بسته از این  بسته های  معیشتی در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: توزیع این بسته ها که از اول آذر ماه شروع شده تا 13 دی ماه ادامه دارد و این بسته ها بین اقشار و خانواده های نیازمند در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه همچنین تعدادی از این بسته ها بین بیماران سرطانی شهرستان توزیع می‌شود گفت: اداره اوقاف و امور خیریه ملایر کمکهای درمانی به بیماران سرطانی را نیز در قالب کمکهای مالی به حساب این بیماران در هفته وقف  داشته است.

 جعفری در ادامه با اشاره به سایر اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه ملایر  از ابتدای شیوع کرونا تا کنون گفت: این اداره از محل نیت واقف خیر اندیش سیف الدوله از ابتدای شیوع کرونا تا کنون اقدام به توزیع 8 هزار بسته معیشتی کرده که هزینه این بسته ها بیش از دو میلیارد تومان بوده است.

 وی با بیان اینکه توزیع اقلام بهداشتی، هزینه های مالی، تجهیزات پزشکی ، تجلیل از کادر درمانی شهرستان ملایر وطرح مهر تحصیلی و.. ... نیز از دیگر اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بوده است.

وی اضافه کرد: تهیه و توزیع بسته های معیشتی از محل نیت واقف تا پایان سال ادامه خواهد داشت که احتمالا در دهه فجر انجام خواهد شد.

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اوقاف ملایر شهرستان ملایر اداره اوقاف و امور خیریه ملایر هزار بسته معیشتی بسته ها محل نیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی در نشست هماهنگی ستاد برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان که با حضور امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، اظهار کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره‌ها در چله دوم انقلاب ظرفیت مؤثری برای رو به رو شدن نسل نو با واقعیات فرهنگ رشادت و شهادت است، افزود: این ظرفیت مؤثر باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید از ظرفیت هنر در تهیه برنامه‌های اجرایی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان به شکل مطلوب استفاده شود.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان در دوره گذشته الگویی برای دیگر استان‌ها شد و حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری به آن مراسم بخشید.

عباسی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل مشغله زیاد قصد حضور در این کنگره را نداشت، ولی بعد از دعوت مادر شهدای گیلانی از ایشان، شهید سلیمانی در آن کنگره شرکت و سخنرانی کردند.

استاندار گیلان گفت: باید تلاش کرد تا کنگره ۸ هزار شهید گیلان در سال آینده و با بهترین کیفیت برگزار شود لذا برای انجام این امر با به مانند همیشه در انجام امور به شهدا و امام شهدا متوسل شویم.


کد خبر 6085965

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند