Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا ، مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری امروز( چهارشنبه ) در منزل شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور حاضر شد و با خانواده معظم آن شهید دیدار کرد.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و دانشمند هسته‌ای، از درگاه خداوند برای آن شهید رحمت الهی و برای خانواده ایشان صبر و اجر را مسئلت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان کل کشور با اشاره به پیام مقام معظم رهبری و تاکید معظم له بر لزوم پیگیری تلاش علمی و فنی این دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشورمان، بر رسیدگی به ابعاد حقوقی و قضایی ترور شهید محسن فخری زاده تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه دست پلید استکبار به سرکردگی آمریکا و با هدایت رژیم منحوس صهیونیستی در این حادثه کاملا نمایان است، خاطرنشان کرد: در مجموعه قوه قضاییه با دستور ریاست قوه قضاییه، کارگروهی تشکیل و به زودی به پرونده و ابعاد ترور این شهید بزرگوار در ابعاد ملی و بین المللی رسیدگی خواهد شد.

دیدار دادستان کل کشور با خانواده شهید محسن فخری زاده

بنابر این گزارش، در این دیدار، علی اکبر بختیاری دادیار دادسرای دیوان عالی کشور و رئیس دفتر داستان کل کشور نیز حجت الاسلام والمسلمین منتظری را همراهی کرد.
تروریست‌های مسلح عصر جمعه - هفتم آذرماه - با کمین در مسیر خودرو حامل محسن فخری‌زاده معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی (ره) شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند، این دانشمند برجسته کشور را در عملیاتی انتحاری و مسلحانه به شهادت رساندند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا رکنا محسن فخری زاده اخبار حوادث خانواده عکس حقوقی شهید کل محسن فخری زاده سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس محسن فخری زاده شهید فخری زاده قیمت فیلم زن ویدئو ایران پدر هسته ای ایران بازیگر سینما و تلویزیون محسن فخری زاده کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه به‌منظور تکریم خانواده شهدا و یاد و خاطره همه شهدای والامقام، با حضور در منزل شهید راه قدس سید عباس صالحی روزبهانی، با خانواده این شهید گران‌قدر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، امام‌جمعه بروجرد، معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار و مدیرکل بنیاد شهید همراه استاندار لرستان حضور داشتند.

کد خبر 6088807

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب