Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت:از دیروز تا امروز ۱۲ آذر ماه ۱۰۸ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، دکتر محمد فتحی اظهار کرد : مجموع کل  موارد بستری شامل ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز  ۲۶ هزار و ۶۲۷ نفر  می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۷۹۲ نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک )، در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ، ابتلای ۳۷۹  نفر به بیماری  کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

این مسئول افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به  ۲۳۳۴ نفر رسیده است.

دکتر فتحی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۲۳ هزار و ۴۹۳  نفر  از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا جانباختگان کرونا کووید19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت

علیرضا اصغرزاده اظهار داشت: بیمه کردن رایگان دهک‌های یک تا پنج و ارائه تخفیف به دهک‌های ششم تا نهم از مهمترین اقدامات این سازمان بیمه‌گر در راستای پوشش بیمه همگانی بیمه سلامت است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر از مردم استان در قالب طرح پزشک خانواده از خدمات درمانی بیمه سلامت برخوردار هستند، افزود: در طرح پزشک خانواده با ۹۴ پزشک طرف قرارداد هستیم.

اصغرزاده با بیان اینکه ۷۰ درصد هزینه خدمات درمانی در بخش دولتی و غیردولتی و خیریه ‏‏مددجویان را بیمه سلامت تقبل می‌کند، اضافه کرد: تعداد کد خدمتی مددجویان بهزیستی از ۹ به ۹۹ افزایش یافته است.

وی از نشان‌دار کردن ۱۴ هزار و ۱۸۹ بیمار خاص و سخت علاج در استان خبر داد و اظهار داشت: پارسال، ۷۶۰ میلیارد ریال جهت هزینه‌های بیماران تحت پوشش این صندوق ‏‏تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید

نشان دار شدن ۴۰ هزار نفر بیمه شده سلامت در چهارمحال و بختیاری

اصغرزاده با اشاره به خرید خدمت از ۷۸۷ موسسه و مرکز طرف قرارداد شامل پزشک عمومی، متخصص، درمانگاه، تصویربرداری و توانبخشی، گفت: اجرای طرح دارویار در داروخانه‌های طرف قرارداد و پرداخت مابه‌التفاوت ارز دارویی، افزایش خدمات دندانپزشکی، پوشش هزینه‌های درمان و توانبخشی بیماران اوتیسم و بیماران مزمن کلیوی و دیابت و بیماران موکوپلی، انعقاد قرارداد با مراکز ترک اعتیاد و کارشناسان مامایی ‏‏و پوشش هزینه درمان کاشت حلزون شنوایی ‏‏بخشی از خدمات بیمه سلامت به بیمه‌شدگان است.

وی یادآور شد: تحت پوشش قرار دادن خدمات روانشناسی، پوشش بیمه مادران باردار و فرزندان تا پنج سالگی، رفع محدویت و اعلام آمادگی انعقاد قرارداد با موسسات و مراکز درمانی، اجرایی شدن کامل نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک و حذف دفترچه و ایجاد پرونده الکترونیک برای تمامی بیمه‌شدگان، ارائه خدمات غیرحضوری از طریق سامانه شهروندی‏‏، حذف دفترچه بیمه و ارائه خدمات درمانی در مراکز و موسسات درمانی با ارائه کدملی ‏‏‏‏‏‏‏‏‏و تداوم و توسعه پوشش بیمه اتباع خارجی ‏‏‏از دیگر خدمات ارائه شده از سوی بیمه سلامت استان است.

اصغرزاده ادامه داد: از حدود یک میلیون نفری این استان ۶۲۰ نفر زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند که از این تعداد ۴۶۱ هزار نفر در صندوق روستاییان، ۷۷ هزار نفر در صندوق کارکنان دولت، ۵۹ هزار نفر در صندوق بیمه ایرانیان و ۲۲ هزار نفر نیز در صندوق سایر اقشار عضو هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • صف‌های طولانی بیماران برای گرفتن نوبت‌های پزشکی
  • هموفیلی ها دارو ندارند؛ خطر معلولیت با درمانی غیر علمی‌
  • ساخت هتل در بوستان‌های تهران، هنوز قطعی نیست
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • بستری بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ نفر در بیمارستان های استان یزد
  • ارائه خدمتبه ۲ هزار و ۸۶۴ بیمار صعب‌العلاج و خاص
  • برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟