Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به بحث‌های مطرح شده در جلسه امروز هیئت دولت گفت: گزارش‌های جدید از آخرین وضعیت کرونا اعلام شد که نشان می‌دهد بیماریابی ما افزایش و ورود بیمار به بیمارستان‌ها و تعداد شهر‌های قرمز کاهش پیدا کرده است.

خبرگزاری میزان -  محمود واعظی امروز در جاشیه جلسه هیئت دولت اظهارداشت: در جلسه امروز دولت طرح اخیر مجلس در خصوص مسئله هسته‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکثر اعضای دولت نگرانی‌هایی داشتند، زیرا درخصوص این طرح با بخش‌های ذیربط مشورت نشده بود و ممکن است در نحوه اجرا مشکل ایجاد کند و همچنین مشکلاتی روابط خارجی به وجود بیاورد.

وی ادامه داد: همچنین گزارش‌های جدید از آخرین وضعیت کرونا اعلام شد که نشان می‌دهد بیماریابی ما افزایش و ورود بیمار به بیمارستان‌ها و تعداد شهر‌های قرمز کاهش پیدا کرده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور در بخش دیگری از این گفتگو درباره علت گرانی مرغ نیز بیان داشت: مشکلات ایجاد شده در زمینه مرغ به دلیل توزیع نامناسب بوده است.

 

بیشتر بخوانید:  واعظی:سیاست نظام و دولت نسبت به آمریکا تغییری نکرده است برچسب ها: محمود واعظی رئیس دفتر روحانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمود واعظی رئیس دفتر روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت برای رهایی از بحران اقتصادی از الگوی مشارکتی و واگذاری وظایف به شوراها استفاده کند

رئیس کمیسیون اقتصادی،سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دولت اگر می‌خواهد از بحران اقتصادی رهایی پیدا کند از ظرفیت واگذاری کارها به شوراها که الگویی برای مشارکت است باید استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در نطق میان دستور یکصدوبیست‌ونهمین جلسه علنی شورا با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: ابتدای انقلاب حتی توان ساخت سیم خاردار هم نداشتیم و اگر هواپیمای اف ۱۴ و اف ۱۵ نیز در کشور داشتیم با پول مردم ایران توسط آمریکایی‌ها آمده بود و نگاه فنی در این خصوص نداشتیم، اما به یاری خدا و بنا به نگاه مؤثر امام خمینی (ره) و تشکیل سپاه پاسداران، امروز شاهد هستیم که نیروهای نظامی ما موشک‌هایی نقطه زن ساخته‌اند که برای کل جهان تعجب برانگیز است.

وی افزود: در عملیات اخیر، کشورهای زیادی تلاش کردند که موشک‌های ایرانی را رهگیری کنند اما موفق نشدند و این اقتدار نظام ما را نشان می‌دهد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در دوران دفاع مقدس، صدام وقتی به بن بست می‌رسید شهرها را موشک باران می‌کرد. باید بدانیم اگر ما این توان موشکی را نداشتیم اسرائیل به مناطق مسکونی ما هم رحم نمی‌کرد همان طور که به غزه رحم نکرده است و این قدرت بازدارندگی جای تقدیر و تشکر از سپاه را دارد که امنیت این کشور را در مقابل استکبار جهانی برعهده گرفته و در سایه لطف خدا و هوشمندی رهبر معظم انقلاب به این جایگاه رسیده‌ایم.

وی با اشاره به شعار سال گفت: جهش تولید با مشارکت مردم به‌عنوان شعار سال انتخاب شده است؛ در این راستا روی سخن من با شخص رئیس جمهور است، باید بدانید به تعداد بیش از ۱۲۰ هزار نفر قدرت تصمیم گیری در شهرها وجود دارد اما این ظرفیت مورد استفاده کامل قرار نگرفته است.

حاج‌رسولی‌ها با بیان اینکه اگر قانون اساسی به صورت کامل از همان روز اول پیاده‌سازی می‌شد و شوراها مورد توجه قرار می‌گرفتند، بسیاری از وظایف محلی به مردم و شوراها واگذار می‌شد، تصریح کرد: دولت اگر می‌خواهد از بحران اقتصادی رهایی پیدا کند، از ظرفیت واگذاری کارها به شوراها که الگویی برای مشارکت است باید استفاده کند.

وی افزود: در این راستا می‌توانند از تعدادی از افراد با تجربه کلانشهرها استفاده و با واگذاری بعضی وظایف به شهرها کار دولت را مقداری سبک‌تر کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکلات شهروندان در حوزه شهرسازی خاطرنشان کرد: زیبنده نیست برای یک بازدید، ۱۵ تا ۲۰ روز مردم را بلاتکلیف نگه داریم. هم زمان بازدیدها می‌تواند کوتاه شود و هم هزینه آن باید کاهش پیدا کند که امیدواریم تا چند هفته آینده شاهد باشیم که نوبت‌دهی برای بازدید و صدور پروانه به دو تا سه روز کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به مباحث مربوط به ساخت‌وساز در خیابان زاهد و تکمیل ادامه این معبر بیان کرد: اگر مدیریت استان و شهردار هماهنگ شوند ساخت ادامه خیابان زاهد سال جاری به تمام خواهد رسید، اما مباحث شهرسازی سختی برای ساخت این خیابان حاکم کرده‌اند و در حالی که این خیابان حداقل ۴ طبقه را در ساخت‌وسازها می‌تواند تحمل کند، اجازه بیشتر از ۲ طبقه نمی‌دهند.

حاج رسولی‌ها در پایان با بیان اینکه نباید از پروژه بهشت آباد غافل شد، تصریح کرد: مدیران استان و کشور باید همت به خرج دهند تا در این دولت روند اجرایی این پروژه آغاز شود.

کد خبر 746554

دیگر خبرها

  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • دستورات جدید رئیسی درباره عفاف و حجاب
  • قیمت دلار؛ محور جلسه امروز دولت و مجلس /قالیباف: از دو قوه باید یک حرف شنیده شود
  • تعداد خدام کاروان حج امسال هم کاهش پیدا کرد
  • وضعیت دفن زباله در اردستان مناسب نیست
  • دولت برای رهایی از بحران اقتصادی از الگوی مشارکتی و واگذاری وظایف به شوراها استفاده کند
  • درخواست از قالیباف برای ارائه گزارش ارزی مجلس و دولت