Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاندار بوشهر از توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر خبر داد و گفت: در این راستا ساخت سالن ورزشی ۳هزار نفری از مصوبات سفر رئیس جمهور به بوشهر آغاز شده که با تکمیل آن در رشته‌های ورزشی به ویژه هندبال مورد استفاده قرار می‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست با رئیس فدراسیون هندبال ایران با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی استان بوشهر، به ویژه رشته هندبال اظهار داشت: در چند سال دولت تدبیر و امید اقدامات موثری برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر انجام شده که یکی از این زیرساخت‌ها ایجاد خوابگاه‌های ورزشی در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بوشهر همواره میزبان اردوهای تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی  بوده و هم اکنون اردوی تیم‌های هندبال ساحلی و تیم ملی نوجوانان هندبال در بوشهر و برازجان در حال برگزاری است.

استاندار بوشهر گفت: تیم هندبال ستارگان دشتستان یکی از ظرفیت‌های خوب ورزشی در رشته هندبال در استان است که مورد استقبال کم نظیر مردم برازجان هم قرار گرفته و حضور این تیم در رقابت‌های کشوری فرصی مناسبی برای ایجاد فضای نشاط را فراهم کرده است.

استاندار بوشهر: طرح‌های ورزشی استان بوشهر در دهه فجر افتتاح می‌شود + تصاویر سرانه فضای ورزشی استان بوشهر به 1.14 مترمربع افزایش یافت حمایت از تیم‌های ورزشی در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد

گراوند افزود: از فدراسیون هندبال ایران و اداره کل ورزش و جوانان استان انتظار داریم حمایت‌های لازم را از این تیم پرطرفدار هندبال در استان انجام دهند، در همین راستا دستور دادیم کمک مالی مطلوبی ازسوی اداره کل ورزش و جوانان از تیم ستارگان دشتستان صورت گیرد.

وی بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت مالی از تیم هندبال ستارگان دشتستان تاکید کرد.

استاندار بوشهر از آغاز ساخت سالن ورزشی 3 هزار نفری در بوشهر خبر داد خاطرنشان کرد: ساخت این سالن از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر آغاز شده و تکمیل این پروژه می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی برای استفاده رشته‌های ورزشی به ویژه  هندبال در استان باشد.

در پایان این نشست لباس تیم ملی هندبال ایران از سوی پاکدل رئیس فدراسیون هندبال به رسم یادبود به گراوند استاندار بوشهر اهدا شد.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزشی استان بوشهر استاندار بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خلیلی عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر اظهار کرد: پس از دوران کرونا نخستین اعزام تیم ملی والیبال دانش‌آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

وی با اشاره به اعزام تیم‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: در تیرماه تیم ملی بسکتبال و سایر رشته‌ها به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهد شد.

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است و در رشته‌هایی که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرده است.

خلیلی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های توانمندسازی معلمان ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش‌آموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال جاری خواهد بود.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084833

دیگر خبرها

  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • تولید برق هسته‌ای به بیش از ۳۰۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • افزایش ظرفیت پزشکی باید متناسب با زیرساخت‌ها مانند بیمارستان‌های آموزشی باشد
  • انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس