Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@10:55:37 GMT

کرونا دست بردار نیست

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۲۵۶۴

کرونا دست بردار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدفتحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز، امروز در جمع خبرنگاران،گفت: از دیروز تا امروز ۱۲ آذر ماه - ۱۰۸ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

وی اضافه کرد: مجموع کل موارد بستری شامل(قطعی، محتمل و مشکوک)، از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۲۶ هزار و ۶۲۷ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۷۹۲ نفر شامل موارد (قطعی، محتمل و مشکوک)، در مراکز درمانی بستری هستند، افزود: از این تعداد، ابتلای ۳۷۹ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۲۳۳۴ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۲۳ هزار و ۴۹۳ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل مراکز درمانی کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مسلم غلامی فرماندار کبودراهنگ در این نشست با اشاره به اینکه در حوزه سلامت باید از ظرفیت خیران سلامت استفاده شود، گفت: برای ساخت و تکمیل مراکز درمانی از جمله مرکز فوریت‌های پزشکی این شهرستان بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

امام جمعه کبودراهنگ هم گفت: در دین اسلام همیشه به بهداشت و سلامت تاکید شده و امروز هم باید برای داشتن خانواده و جامعه سالم، بهداشت را رعایت کنیم.

حجت‌الاسلام باقری با تاکید بر فرزندآوری، گفت: خانواده‌ها ازدواج را آسان بگیرند تا زوج‌های جوان به فرزندآوری روی بیاورند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ هم گفت: پارسال بیش از هزار و ۹۰۰ تولد در شهرستان داشتیم و رتبه اول استان را در این زمینه به خود اختصاص دادیم.

علی کریمی افزود: بیش از ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تجهیزات به مراکز درمانی اعطا شده است و بیش از ۱۷۰ میلیون تومان کمک خیران سلامت به بخش درمان بوده است.

او همچنین گفت: مرکز جامع درمانی شیرین سو با اعتبار ۸ میلیارد تومانی و ۴ خانه بهداشت با اعتبار هر کدام ۱ میلیارد تومان در حال ساخت است و ۱۰ خانه بهداشت نیازمند بازسازی و مرمت است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ با اشاره به اینکه پارسال ۲۲ تن مواد غیر بهداشتی و ۶ تن غذا و داروی فاسد و غیرقابل استفاده جمع آوری و معدوم شد، افزود: همچنین در طرح غربالگری دیابت و فشار خون بیش از ۹۳ درصد از جمعیت هداف شهرستان غربالگری شد.

دکتر کریمی گفت: در هفته سلامت بیش از ۳۰ برنامه شاخص از جمله افتتاح طرح‌های درمانی، آغاز ساخت اورژانس پیش بیمارستانی، کارگاه‌های آموزشی و طرح غربالگری در شهرستان کبودراهنگ اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • صف‌های طولانی بیماران برای گرفتن نوبت‌های پزشکی
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • ساخت هتل در بوستان‌های تهران، هنوز قطعی نیست
  • بستری بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ نفر در بیمارستان های استان یزد
  • مشارکت خیران در تجهیز مراکز درمانی اشنویه
  • اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل مراکز درمانی کبودراهنگ