Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه حمایت از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور در راه جهاد علمی در ایام شیوع بیماری کرونا را قرائت کرد. خبرگزاری میزان - سیدمحسن دهنوی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیانیه حمایت از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور در راه جهاد علمی در ایام شیوع بیماری کرونا را قرائت کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نباید زحمات آموزش و پرورش در این چند ماه دشواری که گذشت نادیده گرفته شود، کار‌های بزرگی انجام گرفت که کار‌های بی سابقه‌ای در آموزش و پرورش بود، تجربه‌ای وجود نداشت لذا در این زمینه‌ها کار کردید و خداوند شما را موفق بدارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"مقام معظم رهبری"

چنان که مبرهن است فرهنگیان عزیز در این ایام خاص کرونایی و با وجود همه مشکلات و محدودیت‌ها با برنامه ریزی‌ها و بهره مندی از ظرفیت‌های والای خود و با خلق جلوه‌های بی نظیر ایثار و فداکاری و با دلسوزی تمام در مسیر دشوار نظام آموزش و پرورش، جهاد علمی را به نمایش گذاشته و خون تازه‌ای در شریان تعلیم و تربیت این کشور به جریان انداخته‌اند که گزارش جان فشانی معلمان عزیزی که حتی در بستر بیماری دست از آموزش فرزندان و آینده سازان این میهن عزیز برنداشته و آن معلم سخاوتمندی که با داشته‌های خود برای فراهم ساختن بسته‌های لازم آموزش مجازی و خرید ابزار و تجهیزات موردنیاز برای دانش آموزان بی بضاعت تصاویر زیبایی ازعشق و شغل مقدس معلمی همراه با روحیه ایثارگری را در تاریخ این کشور به ثبت رسانده اند؛ لذا ما نمایندگان ملت شریف ایران اسلامی بر خود لازم می‌دانیم از خدمات و تلاش‌های مجاهدانه و خالصانه کلیه فرهنگیان عزیز کشور و مساعی وزارت محترم آموزش و پرورش تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند سبحان سلامتی و مقام توفیقات آنان را در راه خدمت به نظام تعلیم و تربیت و سرمایه‌های فکری و معنوی آینده سازان میهن اسلامی مسألت داریم. رجای واثق داریم که مجلس شورای اسلامی هم با تمام توان خویش در پیشبرد اهداف نظام آموزش و پرورش و ارتقا شأن و منزلت معلمان و فرهنگیان عزیز کوتاهی نخواهد کرد.   بیشتر بخوانید: لایحه بودجه ۱۴۰۰ در غیاب روحانی و نوبخت تقدیم مجلس شد
انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم آموزش و پرورش جهاد علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه بهره‌مندی فرهنگیان بازنشسته از خدمات رفاهی فراهم شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر شنبه در نخستین نشست شورای معاونین و رؤسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌های استان بوشهر با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم، اظهار کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان پس اندازی مطمئن و سودآور برای فرهنگیان در زمان شاغلی و بازنشستگی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در زمان بازنشستگی اعضا معادل پرداخت سهم الشرکه ماهیانه عضو، سهم دولت و سود شرکت‌ها هم پرداخت می‌شود.

وی از مدیران آموزش و پرورش خواست از طریق کارگروه‌های شهرستانی و منطقه‌ای نیروهای جدیدالاستخدام را با حداقل ۳ درصد عضو گیری کنند و همچنین همکارانی که یک درصد حقوق و مزایا را به عنوان حق عضویت می‌پردازند طبق بخشنامه ارسالی، حق عضویت آنان را پس از مهلت قانونی در اردیبهشت ماه به ۳ یا ۵ درصد افزایش دهند.

موحدی اظهار داشت: با توجه به تفاوت‌های زیاد دریافتی همکاران در زمان بازنشستگی، همکارانی که حق عضویت ۳ یا ۵ درصد داشتند که دریافتی آنها در مقایسه با یک درصدی‌ها چند برابر بوده لازم است در مرحله اول، مدیران آموزش و پرورش خود مروج این افزایش سهم الشرکه شوند.

وی گفت: خوشبختانه با همت هیأت امنای صندوق ذخیره، سوددهی و خدمات دهی شرکت‌های ذیل صندوق به طور مرتب در حال افزایش است و در آینده شاهد خدمات رفاهی خوب و دریافتی بازنشستگان خواهیم بود.

کد خبر 6083837

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس
  • راهکارهای برخورد با تخلفات فرهنگی در آموزش و پرورش بررسی شد
  • معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس
  • نیرو‌های مسلح در قضایای اخیر چهره خوبی از اقتدار خود به نمایش گذاشتند/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • «جهاد و هجرت» شعار ایام رحلت حضرت عبدالعظیم (ع)
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • زمینه بهره‌مندی فرهنگیان بازنشسته از خدمات رفاهی فراهم شود