Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@18:31:51 GMT

توقیف ۵۰۰ کیلو تخم‌مرغ فاسد در آستارا

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۲۷۴۸

توقیف ۵۰۰ کیلو تخم‌مرغ فاسد در آستارا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی آستارا گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راه قلعه محور آستارا - اردبیل، امروز در بازرسی از یک دستگاه پیکان وانت، ۵۰۰ کیلوگرم تخم مرغ فاسد را کشف کردند و در این رابطه یک متخلف ۲۹ ساله دستگیر و به دادگاه معرفی شد.

سرهنگ محمد نمازی افزود: تخم مرغ ها که به‌دلیل بسته‌بندی و حمل غیربهداشتی فاسد شده بود، به شبکه دامپزشکی تحویل داده شد و مردم در خرید فرآورده های دامی، به تاریخ تولید و انقضای آن دقت و در صورت امکان از تخم مرغ های دارای نشان و بسته بندی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: روز گذشته نیز ماموران انتظامی آستارا در ایست بازرسی قلعه محور آستارا - اردبیل از یک دستگاه خودرو نیسان، ۱۶ دستگاه دوچرخه خارجی قاچاق و فاقد مجوز حمل را نیز کشف و توقیف کردند.

وی بیان کرد: ارزش این محموله یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است و متهم ۴۶ ساله پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد و با توجه به زیان قاچاق به اقتصاد و فرهنگ جامعه، پلیس با با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله می کنند.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و محور  پر تردد آستارا - اردبیل از مسیرهای ارتباطی استان های گیلان و اردبیل است.

کد خبر 569649 برچسب‌ها استان گیلان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۱۴ حلقه چاه غیر مجاز در«گلاهک» رودهن/ادوات حفاری توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن زحمتکش، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از انسداد چاه‌های غیرمجاز در رودهن خبر داد و اظهار کرد: با همکاری واحد حقوقی و گروه گشت و بازرسی و با اخذ دستور قضائی در جهت صیانت از منابع آبی، ۱۴ حلقه چاه غیر مجاز به عمق ۴۷۷ متر و آبدهی ۷ لیتر در ثانیه پر و مسدود شد.

زحمتکش همچنین با بیان اینکه این تعداد چاه‌ها در جهت اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی مسدود شده است، افزود: با انجام این عملیات از خروج ۵۳ هزار متر مکعب آب از سفره‌های زیرزمینی این امور جلوگیری خواهد شد.

سرپرست امور منابع آب دماوند عنوان کرد: با تلاش گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضائی در ۷ مورد چاه در حال حفر، ادوات حفاری چاه غیر مجاز شامل چکش برقی و بالا بر توسط مأموران گشت و بازرسی توقیف و به پارکینگ تحت نظر این امور منتقل شد.

وی در پایان از همکاری ریاست محترم کلانتری‌های رودهن که در این امر همراه و یاری رسان بودند تشکر و قدرانی کرد.

کد خبر 6085048

دیگر خبرها

  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • انسداد ۱۴ حلقه چاه غیر مجاز در«گلاهک» رودهن/ادوات حفاری توقیف شد
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان