Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: از هفته آینده صاحبان واحدهای صنفی گروه های شغلی یک و دو به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند مغازه‌های خود را باز کنند. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اتاق اصناف تهران قاسم نوده فراهانی با اشاره به تغییر وضعیت شیوع کرونا در تهران از قرمز به نارنجی اشاره کرد و گفت: از شنبه هفته آینده، ۱۵ آذرماه صاحبان واحدهای صنفی گروه‌های شغلی ۱ و ۲ به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند مغازه‌های خود را باز کنند اما فعالیت گروه‌های شغلی ۳ و ۴ در تهران همچنان ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اتاق اصناف تهران افزود: مشاغل گروه ۳ شامل بوستان‌ها، مراکز تفریحی و مشاغل مشابه، مهدهای کودک، تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها (شامل بیرون بر نمی‌شود)، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، موزه‌ها، سینماها و تئاترها، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی پر برخورد، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها با عرضه مواد دخانی است.

وی افزود: گروه ۴ نیز شامل باشگاههای ورزشی و ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، باغ وحش و شهر بازی، مراکز آبی، استخر سر پوشیده، باشگاه‌های ورزشی سالنی است.

نوده فراهانی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط اصناف تهران طی روزهای گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و از از شهروندان و کسبه خواست دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را به صورت کامل رعایت کنند تا تهران دوباره به وضعیت قرمز باز نگردد و بار دیگر مغازه‌ها تعطیل نشود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تعطیلی اصناف نوده فراهانی کرونا آرایشگاه ها دستورالعمل های بهداشتی اصناف تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گرم در انتظار مازندران

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران، گفت: تا اوایل هفته آینده پیش‌بینی می‌شود هوای گرم و آفتابی در استان داشته باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد اسدی،  اظهار داشت: پیش‌ینی شده هوای استان از امروز پنجشنبه 9 فروردین صاف تا نیمه ابری است و در ارتفاعات گاهی ابری با احتمال بارش های پراکنده و وزش باد داریم.

وی با تاکید بر اینکه آسمان استان جمعه تا صبح یکشنبه هفته آینده صاف تا کمی ابری است تصریح کرد: پیش بینی می‌شود در این روزها آسمان همراه با افزایش دما پیش بینی شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: از یکشنبه تا عصر سه شنبه ٖآسمان استان نیمه ابری گاهی ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود و چهارشنبه تا جمعه هفته آینده هوایی صاف و آفتابی همراه با افزایش دما داریم.

اسدی خاطرنشان کرد: دریا امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت های دریایی توصیه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دیروز گلوگاه با دمای 17 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان بوده و دلیر چالوس هم صبح امروز با دمای 3 درجه زیر صفر سرد‌ترین نقطه استان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود
  • یک هفته پس از حادثه تروریستی مسکو، همچنان ۹۵ نفر مفقود هستند
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شأن ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • هوای گرم در انتظار مازندران
  • مراکز اقامت موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • پیش بینی رگبار و رعد برق تا اوایل هفته آینده
  • تبیین آخرین دستورالعمل های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب
  • باز زنده سازی ساحل کارون و توسعه پارک های اهواز
  • پیش بینی ورود سامانه ضعیف بارشی به البرز