Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@05:38:19 GMT

خط حمله استقلال در وقت اضافه؛ هفتاد پلاس

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۳۱۰۰

   به گزارش جام نیوز، با نظر کادرفنی آبی‌پوشان در دقایق پایانی دیدار استقلال مقابل پیکان، یک مدافع به میدان آمد تا در خط حمله تیمش یاری‌رسان همبازیان خود باشد!

غیبت انضباطی یا مصدومیت‌های متوالی شیخ دیاباته باعث شده تا در لیگ بیستم، ارسلان مطهری و مهدی قایدی زوج خط آتش استقلال باشند اما هنوز خبری از درخشش این دوستاره خط حمله استقلال به مانند روزهای درخشان فصل گذشته زوج دیاباته و قایدی نیست؛ آن‌ها در مقابل پیکان روز نسبتاً آرامی را سپری کردند و به جز موقعیت عالی گلزنی برای مطهری با ضربه سر که واکنش زیبای دریس مانع از آن شد، موقعیت دیگری را نتوانستند روی دروازه پیکان خلق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دقایق پایانی مسابقه که استقلالی‌ها به دنبال گل برتری و پیروزی در این مسابقه بودند، با نظر صمد مرفاوی و البته تایید محمود فکری، محمد دانشگر مدافع آبی‌ها به میدان فرستاده شد تا در نقش مهاجم در کنار ارسلان مطهری به میدان برود و قایدی کمی عقب‌تر برای آن‌ها بازی کند؛ البته که حضور او هم مثمرثمر نبود و در لحظات پایانی، فرصت عالی گلزنی برای استقلال با ضربه سر آرام دانشگر در اختیار دریس قرار گرفت تا دوئل استقلال و پیکان بدون گل مساوی به پایان برسد.


دانشگر و مطهری که با شماره‌های خاص بر تن خود (70 و 72) و البته تتوهای مختلف روی بدن‌شان در زمین مسابقه نمایان هستند، در دقایق پایانی به عنوان زوج خط حمله استقلال بودند که نتوانستند برای تیم‌شان نقش ناجی را ایفا کنند و دستِ خالی ورزشگاه شهدای شهر قدس را بدون گلزنی ترک کردند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فکری نیوز بازیکن محمود فکری جام گزارش استقلال فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

مهرداد محمدی که پس از مدتی افت و دوری از ترکیب اصلی تیم استقلال حالا با قدرت در هفته‌های اخیر به ترکیب اصلی برگشته توانست در دیدار مقابل شمس آذر قزوین دو بار گلزنی کند و یکی از ارکان اصلی پیروزی سه امتیازی استقلال در هفته حساس بیست و چهارم باشد.

با توجه به فاصله ۱۲ روزه تا دیدار بعدی این تیم مقابل تراکتور، بدنساز تیم استقلال به دستور جواد نکونام برنامه ویژه‌ای برای مهرداد محمدی در نظر گرفته تا در این فاصله تمرینات شدیدتری را نسبت به دیگران انجام بدهد.

محمدی که همراه با ماشاری‌پوف و بلانکو ارکان هجومی تیم استقلال تشکیل می‌دهند در دیدار‌های اخیر تاثیر مستقیمی در گلزنی تیم داشته اند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • گام پایانی برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس
  • آلومینیوم قدردان سوپر سیو‌های گوهری نبود!
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قایدی
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • پشت پرده خوشحالی خاص مهرداد محمدی بعد از گلزنی + عکس
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • همه بازی‌ها برایمان فینال است