Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در جریان بازدید از ۲ پروژه آکادمی پزشکی ورزشی و سالن محله آقاجان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری برنامه‌ها و پروژه‌های ارزشمندی برای جوانان داریم که امروز در حوزه ورزش توانستیم از این ۲ پروژه بازدید داشته باشیم.

وی با اشاره به احداث زمین‌های چمن مصنوعی توسط خیرین ورزش‌یار، بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق محروم تاکید کرد و اظهار داشت: باوجود شرایط سختی که با آن مواجه شدیم اما امیدواریم این پروژه‌های هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد تا جوانان این مناطق بتوانند از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آکادمی پزشکی ورزشی برای اولین بار در کرمانشاه با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار و زیربنای هزار و ۹۰۰ متر مربع قرار است دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد؛ این پروژه که برای تکمیل آن چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، محلی برای استعدادیابی و حمایت از ورزش‌های قهرمانی و پهلوانی است.

دومین پروژه که استاندار از آن بازدید کرد سالن سقف بلند محله آقاجان بود که با هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن سه میلیارد تومان اعتبار لازم است و آنچنان که مدیرکل ورزش و جوانان گفته است قرار است در سال ۱۴۰۰ افتتاح شود.

خانه جوان کرمانشاه هم یکی دیگر از پروژه‌های در دست اجرا بود که فرصت بازدید از آن فراهم نشد؛ این پروژه که ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع در هشت طبقه قرار است دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

برچسب‌ها مناطق محروم توسعه ایران وزارت ورزش و جوانان کرمانشاه پروندهٔ خبری کارنامه دولت تدبیر در سینه ستبر ایران سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناطق محروم توسعه ایران وزارت ورزش و جوانان کرمانشاه مناطق محروم توسعه ایران وزارت ورزش و جوانان کرمانشاه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۳۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

وی افزود: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند نمود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم به‌ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید نمایند.

کد خبر 6088614

دیگر خبرها

  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند