Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@16:50:35 GMT

درگیری صلاح و مانه؟ رابطه این دو نفر عالی است

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۳۳۱۷

درگیری صلاح و مانه؟ رابطه این دو نفر عالی است

اندی رابرتسون بعد از پیروزی لیورپول برابر آژاکس شایعات درباره تیرگی روابط صلاح و مانه دو ستاره این تیم را رد کرد گفت این دو از رابطه خیلی خوبی برخوردارند.

به گزارش "ورزش سه"، اندی رابرتسون ستاره لیورپول بعد از پیروزی 1-0 این تیم مقابل آژاکس و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان به شایعات درباره تیرگی روابط دو ستاره بزرگ این تیم محمد صلاح و سادیو مانه واکنش نشان داد و با تکذیب این شایعات گفت اتفاق بین صلاح و مانه رابطه نزدیک و صمیمانه‌ای برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در ماه های گذشته شایعه درباره سردی در رابطه صلاح و مانه همیشه وجود داشته است. مبدا شروع این شایعات اکتبر سال گذشته بود، زمانی که در جریان دیدار لیورپول و برنلی صلاح یک فرصت عالی را به جای پاس دادن به مانه شخصاً شوت کرد و مانه از این رفتار او به شدت عصبانی بود و به ستاره مصری واکنش نشان داد. شایعات درباره رابطه سرد و حتی درگیری صلاح و مانه اخیراً بار دیگر مطرح شده بود.

 

اما رابرتسون با تکذیب این شایعات گفت اتفاقی که سال گذشته بین صلاح و مانه افتاده برای مهاجمین طبیعی است. رابرتسون گفت بر خلاف شایعات اتفاقاً رابطه گرمی بین این دو نفر برقرار است.

 

رابرتسون در این باره گفت: " رابطه دو مهاجم ما بیرون از زمین خیلی هم عالی است. آنها در زمین هم مدام با هم کارهای ترکیبی انجام می‌دهند و رابطه شان برای لیورپول خیلی مفید بوده. ولی فراموش نکنید به مهاجمینی مثل صلاح و مانه پول می‌دهند که خودخواه باشند و هر چه بیشتر گل بزنند. آنها هستند که باید در یک سوم پایانی ریسک کنند و برای تیم گل بزنند. حالا دیگو ژوتا هم به آنها اضافه شده. وقتی آنها مقابل دروازه حریف هستند انتظار ما این است که توپ را شوت کرده و گل بزنند".

 

 

ستاره لیورپول در ادامه گفت: " در گذشته اتفاقاتی افتاد که بعضی‌ها می‌گفتند مو باید به سادیو پاس می‌داد یا برعکس سادیو باید به مو پاس می‌داد. ولی شایعه درباره اختلاف آنها اصلاً درست نیست. من با آنها زندگی می‌کنم و این شایعات را تکذیب می‌کنم".

 

 

لیورپول محمد صلاح سادیو مانه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول محمد صلاح سادیو مانه صلاح و مانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۳۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شایعات «سلاح هسته‌ای»: در دکترین نظامی‌مان نیست | فیلم

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه گفت: سلاح هسته‌ای اساساً در دکترین نظامی و دفاعیِ جمهوری اسلامی ایران هیچ جایگاهی ندارد. ما استفادهٔ صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای را حق مسلم خود می‌دانیم و در چهارچوب حقوق شناخته‌شدهٔ خود برای پیشرفت‌های هسته‌ای در حوزهٔ صلح‌آمیز فعالیت کردیم و فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ایِ خود را ادامه خواهیم داد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شایعات «سلاح هسته‌ای»: در دکترین نظامی‌مان نیست | فیلم
  • ۶ قدم تا آرامش؛ ترفندهای طلایی برای پایان دادن به اختلافات و درگیری های زناشویی
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • ۶ قدم تا آرامش؛ ترفند‌هایی برای پایان دادن به اختلافات زناشویی