Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم کلنگ زنی ۲ بامدرسه در شهرستان ملکشاهی با مشارکت بنیاد علوی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با حضور مدیرکل نوسازی مدارس و فرماندار و نماینده بنیاد علوی و مسئولین شهرستان ملکشاهی، مراسم کلنگ زنی ۲مدرسه با ۴ کلاس درس و با زیربنای ۲۸۶ مترمربع با مشارکت بنیاد علوی و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام در این مراسم، تصریح کرد: با رایزنی، پیگیری ها و مساعدت استاندار ایلام و مشارکت صد درصدی بنیاد علوی مقرر شد که این فضاها در سال جاری و برای سال تحصیلی جدید به بهره برداری برسد. 

 

«نصرت الله  رحیمی» یادآور شد: برای ساخت این ۲ مدرسه مبلغ ۲۴ میلیارد ریال از سوی بنیاد علوی تقبل شده است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام یادآور شد: به تازگی مبلغ ۹۰ میلیارد ریال اعتبار به مدارس ایلام اختصاص یافته است.

 

وی گفت: سازمان نوسازی مدارس کشور برای تامین اعتبار بخش دولتی یک مجتمع ۱۲ کلاسه، دبیرستان ۱۲ کلاسه و شمار دیگری از طرح ها و پروژه های آموزشی در مجموع به ارزش ۸۰ میلیارد ریال قول مساعد داده است.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: نوسازی نوسازی مدارس بنیاد بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی دو طرح در روستا‌های کم برخوردار سیلاب کلوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار مارگون در آیین کلنگ زنی دو طرح چمن مصنوعی و مدرسه دو کلاسه در روستا‌های سیلاب کلوار شهرستان مارگون گفت: سیلاب و کلوار جمعا ۱۵ روستا و دارای هزار و ۸۰۰ نفر جمعیت است که این دو طرح امروز با اعتبار ۲میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.
سرهنگ خیزات فرمانده سپاه عشایر استان هم با اشاره به اینکه کار ساخت این دو طرح به عهده گرو‌های جهادی این ناحیه است افزود: تا زمانی که بتوانیم خدمتی در این مناطق انجام دهیم مطمئنا پای کار هستیم.
حجت الاسلام خواجه پور امام جمعه مارگون نیز با اشاره به خدمات قرارگاه پیشرفت منطقه‌ای به کار‌های انجام شده توسط این قرارگاه در سیلاب کلوار اشاره کرد و گفت: ساخت ۴منبع آب آشامیدنی دو مدرسه و یک مسجد از دیگر اقداماتی که تاکنون در این روستا‌ها انجام شده است.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • کلنگ زنی دو طرح در روستا‌های کم برخوردار سیلاب کلوار
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر