Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المسیره، سلسله عملیات‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه مزدوران سعودی در نقاط مختلف ادامه دارد. نیروهای یمنی مواضع مزدوران سعودی در شهر مرزی عسیر را هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در این عملیات، مواضع مزدوران سعودی در منطقه «الربوعه» واقع در شهر مرزی عسیر را مورد حمله قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این عملیات گسترده، دهها مزدور سعودی فرار را بر قرار ترجیح داده و از مواضع خود گریختند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جریان عملیات مذکور همچنین موفق شدند شماری از مزدوران سعودی را بازداشت کنند. این درحالی است که آنها اخیراً نیز عملیاتی را در شهر مرزی نجران ترتیب داده بودند.

چندی پیش هم «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش «أنصارالله» تداوم حمایت‌های خارجی از متجاوزان سعودی را به شدت محکوم کرد. وی در این خصوص با اشاره به تسلیحات آمریکایی و انگلیسی که سعودی‌ها در جنگ علیه یمن از آنها استفاده می‌کنند، گفت: سلاح‌های آمریکا و انگلیس نمی‌توانند تأمین‌کننده امنیت عربستان باشند.

عبدالسلام در ادامه یادآور شد: عربستان سعودی تنها در یک صورت می‌تواند امنیتِ از دست رفته خود را بازیابی کند و آن هم این است که به جنگ علیه یمن و نیز محاصره ملت یمن پایان دهد و برای همیشه از این کشور خارج شود.

کد خبر 5086287 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن عربستان سعودی جنگ 2015 یمن شهر عسیر محسن فخری زاده رژیم صهیونیستی ایران ایالات متحده امریکا ترور دانشمندان هسته ای عراق فلسطین دونالد ترامپ لبنان سوریه عربستان سعودی جو بایدن تروریسم امارات متحده عربی مزدوران سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حمله هواپیمای سوخو-۳۴ روسیه به مواضع نیروهای اوکراین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • مدیر بندر ایلات: هر ماه میلیون‌ها دلار خسارت می‌دهیم
  • (ویدئو) حمله هواپیمای سوخو-۳۴ روسیه به مواضع نیروهای اوکراین
  • مزدوران فرانسوی در خط مقدم جنگ علیه روسیه
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم
  • منصوری: سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق» هم‌افزایی نشان دادند
  • عملیات‌های گردان‌های «شهدا الاقصی» علیه نظامیان صهیونیست
  • نیروهای مسلح زینت ولایت، عزت دین و ضامن امنیت کشور هستند