Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی علی شریعتمداری با صدور پیامی در گذشت مدیرکل سابق تعاون،کار و رفاه اجتماعی  آذربایجان‌غربی تسلیت گفت، متن این پیام به این شرح است:

انالله و انالیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم رضا نقی زاده، مدیرکل سابق تعاون،کار و رفاه اجتماعی  آذربایجان‌غربی موجب آن مرحوم از جمله مدیران سختکوش و متعهدی بود که در دوران مسئولیت خویش همواره منشاء اثر و خدمت خالصانه به جامعه تعاونگران و کار و تولید استان آذربایجان‌غربی بود بی تردید اهتمام جدی وی در هم افزایی و تعامل موثر با مدیران استانی و پیشبرد امور  هیچگاه از اذهان پاک نخواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقدان این همکار تلاشگر را به خانواده آن مرحوم،مدیران و کارکنان عزیز وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به ویژه تلاشگران اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی صمیمانه تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده، رحمت واسعه و همنشینی با اولیاء الله و برای بازماندگان معزز صبر و اجر مسئلت می نمایم.

به گزارش خبرگزاری فارس رضا نقی زاده مدیرکل سابق تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی که طی ماه های گذشته بازنشسته شده بود، بر اثر ابتلا به بیماری کرونا طی روزهای گذشته در بیمارستان میلاد ارومیه بستری بود که شب گذشته در گذشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی پیام تسلیت رفاه اجتماعی درگذشت تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی مدیرکل سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

در پیام تسلیت علی سرگزی آمده است: درگذشت خبرنگار پرتلاش وباسابقه روزنامه جمهوری در سیستان و بلوچستان، زنده یاد عباسعلی سرحدی موجب تالم و اندوه بسیار شد.

اینجانب فقدان تاثر بار این خبرنگار گرانقدر را به خانواده محترم ایشان و اصحاب مطبوعات و رسانه بویژه جامعه مطبوعاتی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شادروان عباسعلی سرحدی به عنوان سرپرست و خبرنگار باسابقه جمهوری در سیستان و بلوچستان فعالیت داشت که دیروز درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی