Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - اعضای هیأت مدیره سازمان با حضور معاونین اقتصادی و سرمایه گذاری و عمرانی و زیربنایی، و شرکت مشاور طرح،اقدام به بررسی شرایط و ضوابط واگذاری قطعات مختلف شهرک ناحیه 3 منطقه آزاد انزلی نمودند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در ابتدای "جلسه کمیسیون واگذاری قطعات اراضی سومین شهرک صنعتی منطقه آزاد انزلی"اعضای هیأت مدیره سازمان نقطه نظرات خود را در خصوص اهمیت احداث شهرک صنعتی ناحیه 3 که با قرار گرفتن در فضای پسکرانه مجتمع بندری کاسپین و مسیر ریلی در حال ساخت به این منطقه، در افق ترسیم شده از سوی سازمان ،بر قابلیت ها و توانمندی های این منطقه برای ایفای نقش موثر در معادلات و روابط منطقه ای ایران افزوده و اهمیت مضاعفی به این طرح با قدرت اثرگذاری ملی و بین المللی عطا نموده، بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از سوی دیگر شرکت مشاور پروژه نیز در قالب بررسی نقشه جانمایی قطعات مختلف سومین شهرک صنعتی منطقه، شاخص هایی چون زمان بندی،رده بندی و طبقه بندی صنایع قابل احداث در شهرک مزبور را تبیین کرد و زیرساخت های مورد نیاز از قبیل آماده سازی،آب، برق،گاز، تصفیه خانه صنعتی،شبکه جمع آوری آب های سطحی و ... مورد نیاز، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه معاونین تخصصی مرتبط با شهرک صنعتی ناحیه 3 منطقه، شرایط و نحوه قیمت گذاری قطعات شهرک مزبور را تشریح کردند و با بررسی اولویت ها و شرایط واگذاری هر کدام از قطعات،در جلسه کمیسیون واگذاری قطعات اراضی سومین شهرک صنعتی منطقه آزاد انزلی مقرر شد در جلسات بعدی این کمیسیون؛ پیشنهادات و طرح های سرمایه گذاری تولیدی ارائه شده در چارچوب فراخوان صادره شده از سوی سازمان، براساس میزان تطبیق و دارا بودن شاخص های مورد نظر در قالب طرح جامع و راهبردهای توسعه ای سازمان، به مرور بازگشایی و مورد ارزیابی قرار گیرد.
براساس مصوبه اعضای کمیسیون واگذاری قطعات اراضی سومین شهرک صنعتی منطقه آزاد انزلی، فرایند مورد توافق به منظور تسریع در واگذاری و شروع به کار مرحله ای شهرک در دستور کار قرار گرفته تا پس از بررسی طرح های سرمایه گذاری براساس شاخص های سازمان،مراتب به سرمایه گذاران منتخب اعلام و نسبت به انعقاد قرارداد واگذاری و صدور جواز تأسیس و پیگیری مراتب دریافت پروانه ساختمانی،مسیر قانونی با دقت وهماهنگی بیشتری میان بخش های درون و برون سازمانی انجام شود.
گفتنی است هم اکنون در دو شهرک صنعتی منطقه آزاد انزلی در مساحتی به ابعاد 61 هکتار حدود 140 واحد تولیدی مشغول به فعالیت می باشند وبا اضافه شدن سومین شهرک صنعتی منطقه، مساحت شهرک های صنعتی منطقه به بیش از 110 هکتار بالغ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی ، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟

سومین جلسه در سال ۱٤۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه برگزار شد.   به گزارش فارس، سومین جلسه در سال ۱٤۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه به ریاست قاضی فرخ نیا در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد.   در این جلسه متهم ح.‌ی به دفاع از خود پرداخت و اتهام جرم حمل، نگهداری و استعمال ماده مخدر موسوم به گل را قبول کرد و هزینه سنگینی صرف مواد را پذیرفت.   وی پس از برعهده گرفتن مواد مخدر، مقادیر کشف شده گل را بیش از ۱۱ گرم دانست که برای مصرف در یک مهمانی تهیه کرده بوده است؛ با این حال قاضی اعلام کرد که آزمایش اعتیاد متهم نیز مثبت بوده است.   متهم ح.‌ی که به گفته خودش بیشترین اعترافات علیه پسران معاون سابق قوه قضائیه را داشت، گفت من حتی دوستانم را در مواجهات رو در رو توجیه می‌کردم که همه چیز را تایید کنند.   این متهم همکاری خود را با متهم ا. م. م از سال ۹۲ اعلام کرد.   متهم ح.‌ی که وکیلش با ۲ متهم دیگر یکی است مانند م. ص. م گفت که اموال ضبط شده توسط ضابطان قضایی متعلق به دیگران است و از قاضی خواست تا آن‌ها را پس از حسابرسی پس بدهند.   در حالیکه در جلسه قبل متهم م. ص. م مدعی شده بود در هیچ‌یک از اموال کسب شده از مسیر نامشروع با دیگر متهمان سهم ندارد، متهم ح.‌ی در پاسخ به سوال قاضی که پرسید خودروی مازراتی خودرو پورشه و بنز متعلق به کیست پاسخ داد: این اموال متعلق به دو پسر معاون سابق قوه قضاییه است که با زمزمه وکیل، ادعای خود را اصلاح و نام م. ص. م را حذف کرد.   این متهم درباره مالکیت ۳۶ واحد ملک کامرانیه، ۲ ویلا در پلور، خودروهای لکسوس و ۲۰۷ اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفت که وکیلش به این سؤالات پاسخ می‌دهد، اما وکیل نیز از پاسخ به این سوالات خودداری کرد.   این متهم اجاره خانه‌ای در خیابان فرشته به نام خود را تایید کرد، اما درباره اینکه لوازم آن خانه چقدر ارزش داشته و اینکه هم‌اکنون کجا هستند، اظهار بی‌اطلاعی کرد. علاوه بر این موارد ح‌ی مدعی شد که بخشی دیگری از این اموال متعلق (مجموعه) بوده است.   در ادامه جلسه دادگاه قاضی پرسید که مجموعه دقیقا چه کسانی هستند؟   متهم در پاسخ به قاضی گفت: «دو فرزند معاون اول اسبق و من»   وی مبلغ پرداخت شده برای مواد مخدر از نوع گل را هم در ابتدا حدود ۳۰۰ میلیون برای ۲ سال عنوان کرد و در ادامه گفت: «مبلغ دقیق را نمی‌داند و کارشناس پرونده باید قیمت آن را اعلام کند.» کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی ، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • راه‌های ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین