Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@10:31:01 GMT

واکنش دفتر آیت الله مصباح یزدی به یک شایعه

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۳۷۵۰

واکنش دفتر آیت الله مصباح یزدی به یک شایعه

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، دفتر آیت الله مصباح یزدی با صدور اطلاعیه ای  ضمن رد شایعات و اخبار نادرست پیرامون وضعیت بیماری آیت الله محمدتقی مصباح یزدی تاکید کرد: مشکل ایشان ضعف مفرط جسمانی به دلیل ادامه و تشدید بیماری گوارشی است و در منزل تحت مراقبت پزشکی هستند.

کانال رسمی دفتر آیت الله مصباح در شبکه اجتماعی ایتا، با انتشار این اطلاعیه آورده است: در پی انتشار خبر بیماری آیت الله مصباح یزدی، شایعات و اخبار نادرستی در این باره منتشر شده که موجب نگرانی دوست‌داران معظم له شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعیه افزوده است: ضمن تأکید بر این که تنها منبع موثق اخبار صحیح در این باره، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی آثار آیت الله مصباح به نشانی MESBAHYAZDI.IR می‌باشد، به اطلاع می‌رساند مشکل ایشان ضعف مفرط جسمانی به دلیل ادامه و تشدید بیماری گوارشی است و در منزل تحت مراقبت پزشکی هستند.

اطلاعیه تاکید کرده است: در انتها بار دیگر از همه علاقمندان درخواست دعا و توسل برای شفای کامل و عاجل ایشان داریم.

همچنین خبرنگار ایرنا ساعتی پیش در تماس با یکی از اعضای دفتر آیت الله مصباح کسب اطلاع کرد که "فعلا ایشان منزل هستند، کرونا ندارند، بیماری کبد و گوارش دارند."

روز گذشته کانال منتسب به آیت الله مصباح یزدی رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با اعلام نامساعد بودن حال این عضو خبرگان رهبری و استاد حوزه، از مومنان خواست برای شفای وی دعا کنند.

در کانال منتسب به آیت الله مصباح یزدی اطلاعیه ای منتشر شده که در آن آمده است که دوست‌داران آیت الله مصباح یزدی مکرراً جویای وضعیت سلامتی این عضو خبرگان رهبری شده اند.

گزارش ادامه یافته است: "با توجه به شدت یافتن بیماری این یاور راستین انقلاب و رهبری، از جمیع علما، فضلا، شاگردان، دوستان و عموم ولایتمداران و علاقمندان به ایشان تقاضا داریم با توسل به ذیل عنایت ائمه اطهار (ع) برای شفای عاجل و کامل ایشان دعا کنند"./

اخبار مرتبط شدت یافتن بیماری آیت الله مصباح یزدی آیت‌الله مصباح یزدی منتخب مردم خراسان‌رضوی برای مجلس خبرگان رهبری آیت‌الله مصباح یزدی منتخب خراسان رضوی در مجلس خبرگان شد آخرین نشست انتخاباتی آیت الله مصباح یزدی در مشهد برگزار شد نشست انتخاباتی آیت‌الله مصباح یزدی در مشهد برگزار شد مصباح یزدی: آمریکا خود را رقیب نظامی ایران می‌داند آیت‌الله مصباح یزدی: پذیرش مسئولیت در اسلام تکلیف شرعی است آیت‌الله مصباح یزدی: امر به معروف با ادبیات نامناسب آثار سوء دارد آیت الله مصباح یزدی کاندیدای خبرگان می‌شود

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 آیت الله مصباح یزدی سلامتی آیت الله مصباح یزدی آیت الله مصباح یزدی درگذشت درگذشت آیت الله مصباح یزدی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 دفتر آیت الله مصباح آیت الله مصباح یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ژیلا صادقی به شایعه ممنوع الکار بودنش! | ویدئو

دریافت 2 MB کد خبر 844755 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران هنر

دیگر خبرها

  • واکنش مجری زن به شایعه ممنوع الکار بودنش + فیلم
  • واکنش باشگاه تراکتور به شایعه جدایی آلوز
  • واکنش ژیلا صادقی به شایعه ممنوع الکار بودنش! | ویدئو
  • عملیات سپاه پاسداران روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری بیانیه صادر کرد
  • عملیات سپاه، روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری: وعده صادق روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید
  • «معارف قرآن» استاد مصباح نظام فکری منسجمی از معارف را شکل می دهد
  • تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از اقدام نیرو‌های مسلح
  • وضعیت آبرسانی و جمع آوری فاضلاب در جزیره خارگ به سرانجام برسد