Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص وضعیت گازرسانی در استان، اظهار داشت:  شرکت گاز در ۱۳۷۲ به منظور تامین و توزیع گاز و سوخت طبیعی و پاک در بخش‌های مختلف واحدهای صنعتی، تجاری مسکونی تشکیل شد.

وی به وجود ۳۳ شهر و ۲ هزار و ۵۴۰ روستا در استان اشاره و بیان کرد: ۲۹ شهر از این تعداد دارای گاز هستند، یعنی ۹۹ درصد از خانوارهای جمعیت شهری گازدار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پیمانکار در شهرهای ریجاب، نوسود و ازگله که فاقدگاز هستند مشغول به فعالیت است، البته گازرسانی به شهر سومار هم به دلیل جمعیت کم آن  فعلا از نظر فنی و اقتصادی توجیه ندارد.

ادامه داد: از ۲ هزار و ۵۴۰ روستای دارای سکنه در استان یک‌هزار و ۵۴۱ روستا معادل ۷۷ درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند که تا پایان دولت به ۹۴ درصد خواهد رسید.

وی سرانه هزینه برای اجرای گازرسانی به هر خانوار را در کشور ۱۲ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این سرانه به خاطر شرایط توپوگرافی استان در مرکز استان معادل ۱۵ میلیون تومان و در شهرستان‌های مرزی گاها به ۲۰ میلیون تومان می‌رسد.

وی مجموع معادل خانوارهای شهری و روستایی که از نعمت گاز برخوردار هستند را ۹۴.۳ درصد اعلام کرد و افزود: ۶ درصد خانوارهای شهری و روستایی استان فاقد گاز هستند.

شهبازی به وجود ۶۰۶ مشترک گازدار در استان اشاره و بیان کرد: بیش از ۲۷۰ میلیارد تومان از مشترکان بخش صنعتی، تجاری و خانگی طلب داریم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه گاز روستا گاز هستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز؛ فردا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات تعمیرات وجابجایی شبکه گاز رسانی ،جریان گاز مشترکین واقع در خیابانهای آزادگان 2-بلوار عدالت-محله حصار و کوچه های منشعب از ساعت 8 صبح روزچهارشنبه 5/3/1403 به مدت 12 ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.
پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی
  • تورم فروردین ماه؛ تورم سالانه وارد کانال ۳۰ درصد شد
  • قطع گاز در رشت و خمام