Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:21:08 GMT

خواننده پاپ تک آهنگ جدید منتشر کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۳۸۳۴

خواننده پاپ تک آهنگ جدید منتشر کرد

دریافت 6 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر پورکرم خواننده موسیقی پاپ در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود قطعه موسیقایی «آدم عاشق» را به تهیه کنندگی محمد خردمند و مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد.

این خواننده تا پیش از این، قطعاتی همچون «ساحل»، «دل عاشق»، «دوتا دل»، «زمین دورت بگرده»، «ناز داره»، «وابسته نشی»، «دلدارم»، «جان دلم»، «شده همه دنیام»، «دیوونگی»، «آگه عاشق منی» و «ای دل ساده» را منتشر کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرزاد امیرخانی ترانه «آدم عاشق» را سروده، آهنگسازی آن را میلاد پرقوه انجام داده، فرید ایمانی تنظیم و میکس و مسترینگ این قطعه را بر عهده داشته و هیراد نیکنام در آن گیتار نواخته است.

ناصر پورکرم درباره انتشار این قطعه گفت: «حدود چها ماه روی «آدم عاشق» کار کردیم. از همان زمان با میلاد پرقوه عزیز درباره این آهنگ همفکری داشتیم و میلاد عزیز، زحمت آهنگسازی این کار را کشید. ضمن اینکه در این اثر اولین همکاری را با مهرزاد امیرخانی عزیز تجربه کردیم و همه گروه تا این لحظه از نتیجه کار رضایت داریم.

پورکرم این را هم گفت که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا سه هفته دیگر، قطعه بعدی را منتشر خواهد کرد و برای سال بعد دارد روی انتشار یک آلبوم موسیقی کار می‌کند.

همکاری با حامد برادران، مسعود جهانی، علی بحرینی، معین راهبر در کارنامه این خواننده که زاده بندر خمیر در استان هرمزگان است، به چشم می‌خورد.

کد خبر 5086347 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تک آهنگ موسیقی پاپ موسیقی تلفیقی محسن فخری زاده تئاتر ایران فیلم کوتاه چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت آلبوم موسیقی موسیقی ایرانی ویروس کرونا درگذشت چهره ها سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر فیلم سینمایی پرویز پورحسینی رادیو نمایش نمایش رادیویی حضور هنر ایران در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش آهنگ شماعی زاده حین قرآن خواندن در تلویزیون

بازدید 3 بخشی از سریال هفت سر اژدها ساخته ابوالقاسم طالبی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. در این سکانس عروسی در حالی که عروس در سر سفره عقد در حال قرآن خواندن است، در پس زمینه موزیک آهنگ یک دختر دارم شماعی زاده پخش می‌شود. این سکانس و مقایسه‌اش با اصل آهنگ را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • اجرای «طرح نور» هوشمند می‌شود!
  • (ویدئو) پخش آهنگ معین با مجوز صداوسیما
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • لحظات پخش آهنگ ننه معین با مجوز صداوسیما
  • عکس| تبلیغ آلبوم جدید شکیرا در ال‌کلاسیکو!
  • ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم
  • رسانه در اختیار موسیقی پاپ است/کنسرت «هوران» با ۱۴ قطعه به صحنه تالار وحدت می‌رود
  • پخش آهنگ شماعی زاده حین قرآن خواندن در تلویزیون