Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@07:18:31 GMT

۳۷ واحد صنفی در آران و بیدگل پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۳۸۸۸

۳۷ واحد صنفی در آران و بیدگل پلمب شد

اعظم باقری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این واحدهای صنفی شامل پوشاک‌ فروشی، آبمیوه و بستنی فروشی، نانوایی، باشگاه ورزشی، قنادی و اسباب‌بازی فروشی در پی گشت‌های بازرسی و نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با شیوع کرونا شهرستان آران و بیدگل به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌های کرونایی پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه از آغاز محدودیت‌های دوهفته‌ای ۷۲۳ بازدید از اصناف توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام شده است ادامه داد: در این مدت افزون بر ۶۰۰ تذکر شفاهی و ۶۰ مورد اخطار به اصناف داده شده است. 

به گفته وی، بیش از ۹۰ درصد مردم، اصناف و صاحبان مشاغل این شهرستان در اجرای طرح محدودیت‌های جدید کرونایی همراهی می‌کنند که امیداریم این همراهی تا پایان محدودیت‌ها ادامه داشته باشد.

این مسوول بهداشت و درمان تصریح کرد: کوچک‌ترین چشم‌پوشی در برخورد با تخلف‌ها وجود نخواهد داشت و کم‌ترین برخورد با واحدهای متخلف، پلمب است، از این رو انتظار می‌رود واحدهای صنفی، صنایع و تشکل‌ها نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت های اعلامی ستاد کرونا اقدام کنند تا از فعالیت آنها جلوگیری نشود.

باقری افزود: نظارت و بازرسی واحدهای صنفی و صنعتی در راستای رعایت مناسب دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی به ویژه استفاده از ماسک با افزایش آمار بیماران مبتلا به کرونا در سطح شهرستان تشدید شده است.

محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذر همزمان با سراسر کشور آغاز شده و حداقل تا روز جمعه ۱۴ آذرماه جاری ادامه دارد.

بیماری ویروسی کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) که نخستین بار در ووهان چین شناسایی شد، در نهایت به همه کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت بیش از ۱۰۳ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها کرونا اصفهان کاشان آران وبیدگل محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا اصفهان کاشان آران وبیدگل محدودیت های کرونا کرونا اصفهان کاشان آران وبیدگل محدودیت های کرونا اخبار کنکور محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل حجاب

در میان پلمب سریالی کافه‌ها و رستوران ها، قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران نیز چند روزی پلمب شد.

کانال اینستاگرامی پیتزا داوود با انتشار عکس زیر اعلام کرد: «پیتزا داوود» قدیمی‌ترین پیتزافروشی تهران است که به تازگی این مغازه نیز به خاطر عدم رعایت حجاب پلمب شده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • پلمب قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل حجاب
  • قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران پلمب شد
  • تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟
  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد