Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@07:26:11 GMT

طعنه مدیرعامل استقلال به پیکانی ها

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۴۱۱۵

طعنه مدیرعامل استقلال به پیکانی ها

احمد مددی ، سرپرست مدیرعاملی باشگاه فوتبال استقلال تهران درخصوص بازی مقابل پیکان و مصدومیت شیخ دیاباته و مسعود ریگی صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درخصوص ارزیابی از عملکرد استقلال مقابل پیکان تهران اظهار داشت:

هوا سرد بود و بازی هم سرد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینطور بگوییم که پیکان هم مانند ماشین سازی بازی را بسته بود و با یازده نفر دفاع می‌کرد. این روند هر چه بیشتر به پایان بازی نزدیک می‌شدیم تشدید شد و علیرغم حملاتی دامنه‌داری که داشتیم نتوانستیم گلزنی کنیم. تاکتیک تیم پیکان چیدن اتوبوس بود و کاملا تدافعی بود. تاکتیک آنها مبتنی بر پرتاب اوت بلند بود که پرتاب دستی بازیکن آنها باید در گینس ثبت شود!

سرپرست باشگاه درخصوص مصدومیت ریگی هم گفت:

ریگی یکی از بازیکنان خوب ماست و برای تیم زحمت می‌کشد. مصدومیت او اتفاق تلخی بود و امیدوارم که هرچه سریعتر برگردد تا به تیم کمک کند.

احمد مددی درباره غیبت شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت و اینکه گفته می‌شود او برای حضور در هر مسابقه پاداشی دریافت می‌کند، گفت:

در قرارداد ایشان اشاره ای به مصدومیت نشده و به هر شکل ممکن دو سال پیش نوشته شده و باید اجرا شود. یکسری آپشن‌ها در این قرارداد وجود دارد که طبیعی است و مصدومیت هم جزوی از فوتبال است که امیدواریم هر چه سریعتر بهبود بیاید و به تیم کمک کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال احمد مددی استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد

تیم فوتبال رم در حالی روز دوشنبه باید رو در روی بولونیا قرار گیرد که «لوکاکو» مهاجم بلژیکی خود را در اختیار ندارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال رم در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت رو در روی تیم بولونیا قرار خواهد گرفت. در این بازی «لوکاکو» مهاجم بلژیکی و گلزن رم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند اما اتفاقی امیدوار کننده، رهایی سردار آزمون مهاجم ایرانی رم از بند مصدومیت است و با صلاحدید «دنیله دروسی» می‌تواند در ترکیب تیمش پس از غیبتی بیش از یک ماه حاضر شود.

سایت ایتالیایی «vocegiallorossa» در این باره نوشت: آزمون بازیکن قابل اعتمادی است که می‌تواند جایگزین لوکاکو شود. با توجه به مصدومیت سردار، بازی دادن به او تصمیمی است که باید سرمربی رم بگیرد چون ممکن است بار دیگر آزمون دچار مصدومیت شود.

دروسی برای این بازی دو گزینه دیگر هم دارد و می‌تواند از «آبراهام» و «دیبالا» نیز به جای لوکاکو در نوک خط حمله بهره گیرد. این بازی از ساعت ۲۰ و در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار می‌شود. بولونیا با ۵۹ و رم با ۵۵ امتیاز به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم جدول قرار دارند و پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم مهم است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • داستان پدر پستچی من: زمینی که نخرید و پیکانی که خرید(اطلاع رسانی تبلیغی)
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت