Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر عبدالملکی گفت: دانش پژوهان جوان قروه‌ای در اولین دوره مسابقات کشوری خلق ایده‌ی زیست فناوری خوش درخشیدند.

جعفر عبدالملکی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قروه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار کرد: دانش‌پژوهان جوان قروه‌ای در اولین دوره مسابقات کشوری خلق ایده‌ی زیست فناوری خوش درخشیدند و به دو رتبه معتبر کشوری دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی موفقیت به دست آمده را به این دانش‌آموزان باانگیزه و دانش پژوه، والدین، مدیران و عوامل اجرایی مدارس تبریک گفت و از تلاش بی‌شائبه و همت بلند معاون و کارشناسان حوزه آموزش متوسطه و مسئول مرکز پژوهشسرای دانش‌آموزی قدردانی کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: محمد پارسا مفاخری از دبیرستان نمونه احرار قروه موفق به کسب رتبه اول کشوری در بخش انفرادی سهیل نادری و شایان مظفری از دبیرستان علامه حلی قروه موفق به کسب رتبه دوم در بخش تیمی این جشنواره علمی معتبر کشوری شدند.

 

گفتنی است؛ مسابقات کشوری خلق ایده زیست فناوری توسط باشگاه زیست فناوری از زیر مجموعه‌های ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در طول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ ما بین دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم سراسر کشور و در طی سه مرحله برگزار شد که در این دوره از مسابقات دانش‌پژوهان پژوهش سرای قروه با درخشش خارق‌العاده موفق به کسب رتبه‌های برتر این ماراتن علمی شدند.

 

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: درخشش دانش آموزان کردستان زیست فناوری دانش پژوهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • پرداخت ۱۸ میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری