Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی امیر آبادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار استقلال مقابل پیکان و بن بست تاکتیکی آبی پوشان گفت: پیکان واقعا دفاعی و بسته بازی می کرد اما باید قبول کنیم خیلی از تیم ها ممکن است با همین روش وارد بازی ها شوند.استقلال تیم قوی است و همه می خواهند از آن امتیاز بگیرند و طبیعی است برای حداقل امتیاز وارد مسابقه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته کادر فنی استقلال حتما باید فکری به حال این مسابقات که تیم ها بسته بازی می کنند کند و اتفاقا خوب شد این اتفاقات اول فصل رخ داد و فرصت جبران وجود دارد. استقلال دیروز بد بازی نکرد و سوار بر جریان بازی بود و حتی همین موضوع باعث شد تا مهاجمان پیکان هم برای دفاع به زمین خود برگردند ولی کادر فنی قطعا روی گلزنی تیم استقلال باید بیشتر کند.

کاپیتان اسبق استقلال با اشاره به فضای ایجاد شده بعد از بازی با پیکان عنوان کرد: نمی دانم چرا این معضل که سالهاست گریبان استقلال را گرفته تمامی ندارد. از هواداران خواهش می کنم  صبر و از تیم حمایت کنند. تازه 4 هفته از بازی ها گذشته ولی می بینم در صفحات مجازی خیلی ها هنوز بازی تمام نشده شروع به انتقاد می کنند.

وی خاطرنشان کرد: واقعا چرا هواداران استقلال هنوز فصل شروع نشده اینقدر عجله دارند؟ من هم قبول دارم امتیازات هفته های اول مهم است ولی نوسان برای همه تیم ها در طول فصل به وجود می آید .هواداران باید اتحاد داشته باشند و همه دست به دست هم بدهند و از تیم حمایت کنند تا استقلال به موفقیت برسد.

امیرآبادی در خصوص اینکه برخی از کانالهای هواداری در ایران فعالیت های غیر مجاز دارند و هواداران فوتبال را به ایجاد فضای مخرب بر باشگاه ها تشویق می کنند به فارس گفت:این کانالها و فضای مجازی بلای ورزش کشور شده است. شنیده ام به صورت جدی برای مقابله به این موضوع دست به کار شده اند و اگر این اتفاق رخ بدهد استقلال و پرسپولیس می توانند با آرامش بهتری فعالیت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع باید به صورت جدی پیگیری شود درست مثل بحث فساد در فوتبال که شنیده ام در حال مقابله جدی با عوامل دلالی و فساد در فوتبال هستند و حتی با برخی مربیان و دلال ها هم به صورت چراغ خاموش برخورد شده است. هوادارانِ استقلال فریب این فضای مجازی را نخورند و به جای آنکه تحت تاثیر هیجانات این صفحات باشند به فکر موفقیت تیمشان فکر کنند. کافی است همین هوادار بدون در نظر گرفتن وضعیت فنی تیم فقط از مربی، بازیکن و ... حمایت کند در آن صورت با گذشت چند هفته تاثیر این حمایت را روی عملکرد کلی تیم خواهد دید.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی امیر آبادی فارس خبرگزاری فارس صفحات مجازی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماری زنگ زرد بلای جان غلات


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، لایقی افزود: نحوه شناسایی این بیماری توسط کارشناسان جهاد به کشاورزان توضیح داده شده است تا در صورت مشاهده به ناظران گزارش دهند.
وی با بیان اینکه این بیماری در فصل بهار در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون قابل مشاهده است، ادامه داد: توصیه می‌شود کشاورزان از محصولات خود بازدید کنند تا در صورت مشاهده این بیماری بتوان اقدامات لازم را انجام داد.
خانم نیکزاد کارشناس حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان هم گفت: این بیماری به صورت نقاط جوش در ساقه‌های گندم قابل مشاهده است که اگر اقدامی انجام نشود شیوع پیدا می‌کند.
وی افزود: در همین رابطه کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی لازم برای کشاورزان برگزار شده و توصیه‌های لازم به صورت شفاهی و بروشور در اختیار آنها قرار داده شده است.
وی اضافه کرد:: در صورت شیوع این بیماری باید کشاورزان به کلنیک‌های گیاه پزشکی مراجعه کرده و از سموم کشاورزی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • بیماری زنگ زرد بلای جان غلات
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • دلخوری مجدد در اردوی آبی‌ها؛ اینقدر نگویید استقلال قهرمان می‌شود!