Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید شیرانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار جدید بیماری کرونا در استان در دوازدهمین روز از آذر ماه سال ۹۹ عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۶ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد ۴۶ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ۲۹ مراجعه کننده بیمارستانی با علائم بالینی مشکوک به بیماری کووید ۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.

وی افزود: هم اکنون ۲۶۶ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۲۲۰ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته هفت مورد جدید فوتی ناشی از ابتلاء به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان گزارش شده است و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ۶۳۸ نفر است.

وی بیان کرد: هم اکنون ۵۳ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

کد خبر 5086392

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیراز بارش باران ترور دانشمندان هسته ای کرمانشاه بارش برف شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر گرگان شهرستان کرج تعطیلی ادارات مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ دکتر قره‌داغی گفت: بیمار، خانم ۳۰ ساله‌ای بود که دچار شکستگی هفت دنده سمت راست، کوفتگی ریه و جابجایی و فرورفتن دنده‌ها در پارانشیم ریه (بافت‌های زنده ریه) بر اثر حادثه ترافیکی شده بود.

وی با بیان اینکه طی این عمل جراحی، ترمیم دنده‌های شکسته بیمار و ثابت کردن استخوان‌ها در محل خود انجام شد، افزود: این عمل جراحی، ریسک عفونت، تجمع چرک در اطراف ریه و لخته شدن خون در قفسه سینه را به حداقل می‌رساند و موجب می‌شود ظرفیت‌های تنفسی بیمار به حالت عادی برگردد و در آینده مشکل‌ساز نشود.

قره‌داغی، یکی از مزایای این عمل جراحی را به حداقل رساندن تعداد روز‌های بستری بیمار عنوان کرد و گفت: اگر عمل انجام نمی‌شد، بیمار باید به مدت یک یا ۲ هفته و حتی بیشتر، در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) بستری می‌شد در حالی که با انجام این عمل جراحی، بیمار حداکثر یک تا ۲ روز نیاز به بستری در بخش مراقبت‌های ویژه دارد و پس از آن در مدت هفت تا هشت روز ترخیص می‌شود.

وی ادامه داد: با انجام این عمل جراحی بیمار می‌تواند سریع‌تر به کار و فعالیت خود برگردد و علاوه بر آن از فیزیوتراپی‌ها و آندوسکوپی‌های مکرر بی‌نیاز می‌شود و بدشکلی ظاهری که از شکستگی دنده‌ها به جا می‌ماند، به طور کامل اصلاح می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • توجه به آبخیزداری و آبخوانداری در راستای حفظ محیط‌زیست و رونق کشاورزی
  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فرآورده‌های خونی
  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فراورده‌های خونی
  • شناسایی ۱۲ مورد بیماری «کیست هیداتید» در کهگیلویه و بویراحمد
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • ۹۲ بیمار هموفیلی تحت پوشش کانون هموفیلی چهارمحال و بختیاری
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد
  • اقامت بیش از ۷۴ هزار مسافر درچهارمحال وبختیاری