Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تارتار از عملکرد شاگردانش برابر استقلال ابراز رضایت کرد

مهدی تارتار از تساوی استقلال و پیکان در هفته چهارم لیگ برتر می گوید.

به گزارش طرفداری، مهدی تارتار درباره انتقاداتی که نسبت به بازی پیکان مقابل استقلال صورت گرفته در حالی که خودش صادقانه عنوان کرد تیمش نتیجه‌گرا بازی کرد به تسنیم گفت:

برای آن دسته از هواداران استقلال که از روز گذشته ما را مورد محبت قرار داده‌اند، صادقانه صحبت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پیکان ارزان بسته شده و ما نتوانسته‌ایم مهره کلیدی جذب کنیم. اگر ما هم بخواهیم مثل استقلال بازی کنیم، دیگر پیکان نیستیم و پرسپولیس، تراکتور، سپاهان یا فولاد هستیم که برای قهرمانی می‌جنگند.

تارتار افزود:

تیمی هستیم که باید پلن‌های مختلفی برای بازی‌های مختلف داشته باشیم. قرار نیست مقابل استقلال همانطور بازی کنیم که مقابل شهر خودرو بازی کردیم. بازی ما مقابل استقلال هوشمندانه و تاکتیکی بود. اگر بازیکنان خلاقی مانند مهدی قائدی، وریا غفوری، ارسلان مطهری و میلیچ به چشم نمی‌آیند، یعنی پیکان خوب بازی کرده است. استقلال به غیر از توپ آخر که به دانشگر رسید، موقعیت دیگری نداشت.

"پیکان جز دو فصل معمولا در لیگ برتر گزینه سقوط بوده و این تفکر در تیم وجود دارد. شما این تفکر را در نفت مسجدسلیمان تغییر دادید، در پیکان چقدر زمان لازم است تا این تفکر را تغییر دهید؟" تارتار در پاسخ به این سوال گفت:

ما زمان می‌خواهیم تا تفکر بازیکنان نسبت به سال گذشته و سال‌های گذشته را تغییر بدهیم. این قول را می‌دهم پیکان دیگر دغدغه سقوط نداشته باشد اما در تکمیل صحبت‌های قبلی نیز باید بگویم هر مربی با توجه به داشته‌هایش نوع بازی‌اش را تعیین می‌کند. ما با نفت مسجدسلیمان که هر سال گزینه سقوط بود، مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و مقتدرانه بازی می‌کردیم. پس در هر تیمی با مهره‌هایی که داریم باید نوع بازی خودمان را تعیین کنیم.

سرمربی تیم پیکان درباره اینکه چه زمانی تیمش را به تفکرات مدنظرش نزدیک خواهد کرد، گفت:

تا همین حالا هم که یک ماه از حضورمان در تیم گذشته، پیشرفت خوبی داشته‌ایم. به هر حال این تیم نیاز به ترمیم دارد و در برخی پست‌ها به لحاظ کمیت، دچار مشکل هستیم. اگر بتوانیم مکمل‌های خوبی به تیم اضافه کنیم، مطمئناً بهتر از این خواهیم شد.

تارتار در خصوص اینکه در نیم فصل با جذب چند بازیکن شرایط پیکان بهتر خواهد شد اضافه کرد:

من هیچ قولی به باشگاه ندادم و تنها قولم این بوده که با تمام وجود برای موفقیت پیکان کار کنم. از وقتی به تیم آمدیم، شرایط سخت بود و جز 3،4 بازیکن که جذب کردیم، تیم با تفکرات ما بسته نشد اما در مجموع بازیکنان خوبی داریم که به دنبال پیشرفت و یادگیری هستند.

تارتار در واکنش به این سوال که تنها حاشیه اخیر او دو پیشنهاد از مس رفسنجان و تراکتور تبریز بوده و آیا مذاکره این باشگاه‌ها را تایید می‌کند و پیشنهاد آنها در میان فصل حرفه‌ای است یا نه، گفت:

من در مصاحبه‌های قبلی هم گفتم، با توجه به اینکه سرمربی پیکان هستم بهتر است در این باره صحبت نکنم.

 

همچنین بخوانید:

تارتار: برای تساوی مقابل استقلال بازی نکردیم / داور خطای مشکوک به پنالتی را برای پیکان نگرفت

استقلال متهم می کند؛ ریگی و رضاوند را عمدی مصدوم کردند!

پیکان 0-0 استقلال / تساوی پاییزی!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل استقلال مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان در حالی مقابل سپاهان قرار گرفت که مهدی تارتار در طول بازی با شور و حرارت خاصی تیمش را هدایت می‌کرد و دائما کنار خط بود تا نکات مختلفش را به بازیکنانش گوشزد کند.

با این حال پس از دقایقی تارتار از تدارکات ملوان خواست تا کلمن این تیم را به کنار خط بیاورد تا او برای لحظاتی روی آن بنشیند و استراحت کند تا درد شدید دیسک کمرش تسکین یابد.

سرمربی ملوان در چند هفته گذشته از این ناحیه احساس درد کرده و دو هفته پیش نیز به دلیل شدت درد برای ساعاتی در بیمارستان بستری شد. او احتمالا بعد از پایان فصل مجبور به انجام یک عمل دوباره روی دیسک کمر خود خواهد بود.

عکس: علی رفعتی

دیگر خبرها

  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است