Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: ۱۴هزار و ۸۰۸ واحد کسب‌وکار در ایلام از تسهیلات وام خسارت‌دیدگان ناشی از کرونا بهره‌مند می‌شوند. - اخبار استانها -

شکرالله شیرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، اظهار داشت: 14 هزار و 808 واحد کسب‌وکار در ایلام از تسهیلات وام خسارت دیدگان ناشی از کرونا بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: اختصاص تسهیلات به کسب‌وکارها در راستای حمایت دولت به جهت افزایش معیشت خسارت دیدگان ناشی از کرونا است تا دارندگان کسب‌وکارها با کمبود منابع مالی مواجه نشوند.

شیرخانی از مزایای این تسهیلات فرصت سه ماهه به تسهیلات گیرندگان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این مهلت زمانی سه ماه نیز کمکی است تا صاحبان کسب‌وکار بتوانند بر شرایط موجود و تعطیلی‌ها فائق آیند و به پرداخت قسط تسهیلات خود اقدام کنند.

سود کم و یارانه‌ای تسهیلات را مورد اشاره قرار داد و افزود:  این تسهیلات با سود 12 درصد پرداخت می‌شود.

وی افزود: بانک عامل پرداخت تسهیلات اختصاصی به کسب‌وکارها نیز مشخص شده است و به‌زودی تسهیلات خود را دریافت می‌کنند.

جولان کرونا در صف‌های نانوایی؛ معضلی که هم چنان در خراسان شمالی فراگیر است بویراحمد همچنان قرمز؛ محدودیت‌های کرونایی یک هفته دیگر ادامه دارد کرونا حریف افزایش صادرات از گمرکات خراسان جنوبی نشد/گمرک ماهیرود شاهراه صادرات ایران به افغانستان

شیرخانی در ادامه تصریح کرد: پیش‌تر نیز 12 هزار کسب‌وکار در ایلام از تسهیلات برخوردار و تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند که مجموع تسهیلات دریافتی آنان به 102 میلیارد تومان رسیده است.

وی یادآور شد: تمام تلاش مسئولان بر آن است تا خسارت دیدگان ناشی از کرونا موردحمایت دولت قرار گیرند و استان در این راستا رایزنی‌های ویژه و شبانه‌روز انجام داده است و در ادامه به تلاش خود نیز برای افزایش تسهیلات به خسارت دیدگان کوشش خواهد کرد.

انتهای پیام/108/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایلام از تسهیلات کسب وکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شهرام مومنی گفت: با گزارش آتش سوی یک خانه و یک مغازه نقاشی خودرو در بلوار لاکان رشت، ۱۳ آتش نشان با ۴ خودروی اطفای حریق و آب رسان به سرعت به محل آتش سوزی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه به دلیل وجود مواد اشتعال زای شیمیایی و نفتی مانند رنگ خودرو و به هم پیوسته بودن سقف‌های این ۲ واحد، آتش به سرعت گسترش یافت، افزود: خودرو‌های پارک شده در این مغازه هم به صورت کامل سوخت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: با سرعت عمل آتش نشانان ، حریق به سرعت مهار و از گسترش بیشتر آن به واحد‌های صنفی و مسکونی مجاور جلوگیری شد.

شهرام مومنی با اشاره به اینکه انفجار هنگام عملیات اطفای آتش صدمات جانی نداشت، افزود: علت دقیق حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

وی از تجمع ساکنان منطقه هنگام عملیات آتش نشانان خبر داد و گفت: تجمع شهروندان در محل حادثه از سرعت عمل آتش نشانان و اطفای به موقع آتش جلوگیری می‌کند.

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت
  • بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی
  • پرداخت تسهیلات کم بهره، راهکار توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی
  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان