Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ابراهیمی پور با هشدار نسبت به وضعیت کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی منطقه، از مردم خواست تا همچنان رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی را جدی بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر حسین ابراهیمی‌پور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان‌های تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند گفت: در یک هفته اخیر و از 5 تا 12 آذرماه بر اساس معیارهای تشخیص قطعی 243 مبتلای کووید-19 در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه شناسایی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: متاسفانه در این مدت 14 نفر جان خود را براثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند که این آمار گویای شرایط خطرناک این بیماری در منطقه است.

ابراهیمی‌پور هرگونه سهل‌انگاری در مواجهه با کرونا را زمینه‌ساز یک بحران بزرگ دانست و اظهار داشت: تغییر وضعیت از قرمز به نارنجی به منزله پایان همه‌ گیری نیست بلکه این وضعیت با اعمال محدودیت‌های اخیر و همکاری خوب مردم به‌ ویژه اصناف و بازاریان ایجاد شده و هرگونه ساده‌انگاری و رفتار اشتباه زمینه‌ ساز یک بحران جدی و جبران ناپذیر خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از مردم خواست تا همچنان نسبت به رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی پایبند بوده و از هرگونه تجمعات به ویژه تجمعات خانوادگی پرهیز کنند تا روند کاهشی ابتلا به این بیماری تداوم پیدا کند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت ساکن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در جنوب استان خراسان رضوی خدمت ارائه می‌کند.


این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در بیمارستان شهر مه‌ولات دارد.

شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌غربی مشهد واقع است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه وجود رب فله در سه تریلی را به کارشناسان غذا و دارو، گزارش دادند.

 

دکتر شیما نصراله‌ الحسینی افزود: کارشناسان با حضور در محل ایستگاه بازرسی، غیر مجاز و غیر بهداشتی بودن محمولهِ ۵۰ تُنی رب را تایید کردند.

 

وی با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده ۴۰ میلیارد ریال است، ادامه داد: سه دستگاه تریلی توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب تربت حیدریه معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • راه‌حل‌های یک پژوهشگر علوم اجتماعی برای افزایش جمعیت