Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فارس از بازگشایی نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت این استان در بازار دوم بورس با نماد "وسفارس" خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، بابک دایی ظهر امروز در نشست مجازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده امکان معامله سهام عدالت (خرید و فروش) برای سهامداران استان فارس که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند و جزو سهامداران شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان فارس به شمار می‌روند از طریق بازار دوم بورس با نماد "وسفارس" فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سهامدارانی که از طریق سامانه سجام اهراز هویت شده‌اند، می‌توانند سهام خود را معامله و یا در انتهای سال سود سالیانه خود را دریافت نمایند.

پاسخ به 68 پرسش مهم پیرامون سهام عدالت و آزادسازی آن248 هزار نفر فروش سهام عدالت خود را لغو کردنددریافت کد بورسی توسط سهامداران سهام عدالت اجباری است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فارس با بیان اینکه سهامدارانی که روش غیرمستقیم را برگزیده‌اند تا پایان آذرماه فرصت دارند که نسبت به ثبت‌نام در سامانه سجام به آدری www.seja,.ir  جهت احراز هویت اقدام کنند، تاکید کرد: بدیهی است در صورت عدم ثبت‌نام در سامانه مذکور، امکان بهره‌مندی از مزایای سهام عدالت نظیر خرید و فروش سهام، دریافت سود سالانه و غیره برای سهامداران فراهم نخواهد بود.

وی با بیان اینکه از 3 میلیون و 320 هزار و 388 سهام‌دار سهام عدالت استان فارس، یک میلیون و 296 هزار و 805 نفر روش مدیریت مستقیم و 2 میلیون و 23 هزار و 583 نفر روش مدیریت غیرمستقیم را برگزیده‌اند، گفت: بیش از 2 میلیون نفر از مردم فارس که دارای سهام عدالت به روش غیرمستقیم هستند تاکنون احراز هویت نشده‌اند.

انتهای پیام/422/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان فارس سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیات مدیره این باشگاه به توافق رسیدند.

طرفداری | 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیات مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیات مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS  توسط کارگزاری مفید
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟