Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@20:01:06 GMT

بایدن با پای آتل بسته ظاهر شد/عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۴۷۶۷

بایدن با پای آتل بسته ظاهر شد/عکس

 به نوشته روزنامه دیلی میل، جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا نخستین بار با پای آتل بسته روز سه شنبه در انظار عمومی ظاهر شد.

وی از خبرنگاران بابت سوالاتی که درباره سلامتی‌اش پرسیدند، تشکر کرد و وقتی آنها از او پرسیدند که حالش چطور است، پایش را در حالیکه آتل مشکی رنگی به آن بسته بود، بالا آورد، نشان داد و گفت: خوبم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن شنبه حین بازی با سگ خانوادگی‌شان دچار جراحت در ناحیه پا شد و به ارتوپدی در نیومارک، دلاور مراجعه کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پس از اطلاع از این خبر، در توئیتی نوشت: زود خوب شو!

پزشک معالج بایدن در ابتدا اعلام کرد که وی دچار پیچ خوردگی پای راست شد و هیچ شکستگی واضحی مشاهده نشده است. اما سی تی اسکن تایید کرد که شکستگی‌های کوچکی در استخوان میخی شکل جانبی و میانی پای بایدن دیده می‌شود.

بایدن ۷۸ ساله پیرترین رئیس جمهوری است که ژانویه ۲۰۲۱ مراسم سوگند خود را ادا می‌کند.

310 310

کد خبر 1462098

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جوزف بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: اوکراین شکست خواهد خورد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازرویترز، رئیس دومای روسیه تاکید کرد که کمک های غرب نمی تواند به اوکراین در نبرد با روسیه کمک کند.

«ویاچسلا ولودین» رئیس دومای روسیه روز یکشنبه اعلام کرد: بسته کمکی جدید آمریکا به اوکراین وضعیت میدان جنگ را تغییر نمی دهد. رژیم کی یف با وجود کمک های غرب شکست خواهد خورد.

مجلس نمایندگان آمریکا دیروز بسته کمک خارجی ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان را تصویب کرد؛ اقدامی که بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی و مناقشه حزبی در کنگره آمریکا، واکنش‌هایی را به همراه داشته است.

روند رای‌گیری و تصویب لایحه کمک ۶۰ میلیارد دلاری برای اوکراین، ظرف چند دقیقه انجام شد؛ اتفاقی که بعد از چند ماه بلاتکلیفی لایحه در مجلس نمایندگان، حاکی از آن است که قانونگذاران آمریکایی فارغ از تمایلات حزبی، به طور متفق‌القول حامی تداوم حمایت از اوکراین هستند.

کد خبر 6084629

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند
  • تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف
  • گفتگوی تلفنی بایدن و زلنسکی پس از تصویب کمک بزرگ به اوکراین
  • ببینید | آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • روسیه: اوکراین شکست خواهد خورد
  • مسکو: جنگ ترکیبی با روسیه به قیمت تحقیر آمریکا تمام می‌شود
  • بسته کمکی جدید برای تل‌آویو؛ «خیانت و فاجعه» دولت بایدن از نگاه مسلمانان آمریکا