Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملانوری به لزوم ایجاد انگیزه و اشتیاق برای سرمایه گذاران در استان تأکید کرد و گفت: باید در زمینه های معرفی ظرفیت های خطه زرخیز خراسان جنوبی، کاهش بروکراسی اداری و تسهیل و رفع موانع تولید، موجبات توسعه پایدار و همه جانبه استان را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حمید ملانوری» ظهر امروز (۱۲ آذر) در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: دستگاه های اجرایی موظفند در حرکتی پرشتاب، جهادی و نهضت گونه، شعار خراسان جنوبی؛ تدبیر، تلاش، توسعه را عملیاتی کرده، توسعه پایدار و همه جانبه استان را رقم زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان جنوبی بر عملیاتی شدن شعار ابتکاری خراسان جنوبی «تدبیر، تلاش، توسعه» با حضور جامعه نخبگانی تأکید کرد و گفت: برای محقق شدن این شعار، ستادی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جوانان، بانوان و نخبگان استان  از سراسر جهان تشکیل خواهد شد که خروجی آن پهن کردن فرش قرمز برای سرمایه گذاران و رسیدن خراسان جنوبی به توسعه پایدار خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به امنیت پایدار استان، باید در زمینه های معرفی ظرفیت های خطه زرخیز خراسان جنوبی، کاهش بروکراسی اداری و تسهیل و رفع موانع تولید، موجبات توسعه پایدار و همه جانبه استان را فراهم کنیم.

 

ملانوری بیان کرد: کار ستاد تسهیل، پیدا کردن راه حل جهت رفع موانع تولید است، لذا مصوبات آن پس از کار  کارشناسی، قابلیت اجرایی داشته و بعد از تصویب، لازم الاجراست.

 

وی به نحوه تشکیل ستاد با حضور نماینده عالی دولت در استان و مدیران دستگاه های اجرایی اشاره کرد و افزود: ستاد باید با رعایت  دستورالعمل ها و قوانین موجود و با هم فکری اعضا به حل مشکلات واحدهای تولیدی بپردازد، لذا شأن ستاد باید حفظ شده و مصوبات آن ضمانت اجرایی داشته باشند.

 

استاندار خراسان جنوبی به ظرفیت های معدنی استان نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به پیشتازی ذخایر معدنی خراسان جنوبی نسبت به دیگر مناطق در کشور، باید با استقرار واحدهای تولیدی و ایجاد واحد های بالادستی و پایین دستی زمینه اشتغال و تولید ثروت در استان فراهم شود.

 

وی به لزوم ایجاد انگیزه و اشتیاق برای سرمایه گذاران در استان تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به امنیت پایدار استان، سرمایه گذار می تواند با آرامش خیال در این منطقه به سرمایه گذاری بپردازد.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جذب سرمایه گذاری امنیت پایدار استاندار خراسان جنوبی نخبگان برای سرمایه گذاران رفع موانع تولید توسعه پایدار خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم تقویت هنرستان‌ها بر اساس زیست بوم استان، گفت: دانشگاه‌ها نیرو‌های متخصص مورد نیاز استان را تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی امروز در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: تقویت هنرستان‌ها متناسب با زیست بوم استان ضروری است تا علم و مهارت جوانان در مسیر توسعه استان قرار گیرد.

وی وجود ۹۲ هنرستان در خراسان شمالی با ۱۴ هزار دانش آموز را مورد توجه قرار داد و افزود: تولید با دستان توانمند کسانی امکان پذیر خواهد بود که دانش لازم را داشته باشند و دولت هم در بخش تجهیزات به افراد دارای مهارت کمک خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه استان در بخش‌های تولید فرش و پرورش اسب پتانسیل‌های قابل توجهی دارد، گفت: تربیت و پرورش نیرو‌های غنی و اثرگذار در تولید توسط هنرستان‌ها و هنرجویان اجرایی شود.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه متناسب با نیاز استان باید هنرجو تربیت شود، خاطرنشان کرد: هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها باید متناسب با نیازها، نیروی انسانی را تربیت کنند.

وی اظهار داشت: با تاکید در جلسات شورای آموزش و پرورش استان و سفر رئیس جمهور و تصویب ایجاد ۸ هنرستان، در مسیر عملیاتی شدن جهش تولید گام‌های موثری را خواهیم برداشت.

دیگر خبرها

  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • تامین امنیت غذایی با منابع پایه فراسرزمینی
  • سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • سرمایه گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی