Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@15:15:16 GMT

درد مشترک استقلال و پرسپولیس؛ در حسرت گلزن

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۴۸۳۰

درد مشترک استقلال و پرسپولیس؛ در حسرت گلزن

مهاجمین دو تیم استقلال و پرسپولیس مجموعا در 8 بازی تنها یک گل زده اند

خط حمله دو تیم پرطرفدار پایتخت روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد و آمار آن ها باعث شده تا انتقادات زیادی علیه آن ها صورت بگیرد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس و استقلال به عنوان پرطرفداترین باشگاه های فوتبال ایران سایه به سایه یکدیگر در جدول در حال حرکت اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس با 8 امتیاز در رتبه دوم جدول است و استقلال با یک امتیاز کمتر و با 7 امتیاز به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به نساجی، در رتبه چهارم جا خوش کرده است. دو تیم تا پایان هفته چهارم پا به پای هم پیش رفته اند و شرایط مشابهی را به ویژه در خط حمله تجربه می کنند.

خط حمله غیر قابل مهار سرخابی ها که هیچ حریفی یارای ایستادگی در مقابل آن ها را نداشت، در لیگ بیستم آن قدر بی رمق است که شاید اگر تیم های حریف مقابل مهاجمان دو تیم دروازه بان هم نداشته باشند، اتفاق خاصی رخ نمی دهد.

استقلال 4 بازی، 1 گل 

بین تمام مهاجمان نامدار و البته گران قیمت استقلال در لیگ بیستم فقط یک بازیکن توانسته تا هفته چهارم لیگ برای آن ها گلزنی کند. ارسلان مطهری که در همان هفته اول و در دقیقه 66 مقابل مس رفسنجان گلزنی کرد و بعد از آن دیگر هیچ کدام از بازیکنان استقلال در پست تخصصی خط حمله نتوانستند برای آبی ها گلزنی کنند. نه مهدی قائدی و نه دیاباته که البته این یکی مصدوم است و روزگار خوبی ندارد. غیبت انضباطی و مصدومیت‌های متوالی شیخ دیاباته باعث شده تا به اینجای کار، ارسلان مطهری و مهدی قائدی زوج خط آتش استقلال باشند. زوجی که هنوز نتوانسته اند درخشش زوج دیاباته و قایدی در فصل قبل را تکرار کنند.

البته که روزگار برای خط حمله استقلال به این شکل باقی نمی ماند و آبی ها قطعا در هفته های آینده شرایط بهتری پیدا میکنند اما تا به این جای کار و در 4 هفته، به ثمر رساندن تنها یک گل از سوی مهاجمان استقلال آمار درخشانی نیست.

Caption پرسپولیس 4 بازی بدون گل

در حالی که استقلال تنها یک بار توسط ارسلان مطهری موفق به گلزنی در لیگ بیستم شده، پرسپولیس اوضاع بدتری دارد و تا به این جای کار هیچ کدام از مهاجمان پرسپولیس موفق به گلزنی نشده اند.

در 3 فصل گذشته علی علیپور، با تمام فراز و نشیب هایش عملکرد قابل قبولی در خط حمله تیمش داشت و با حضور نفراتی چون مهدی ترابی خط حمله ای آتشین را برای سرخ ها تشکیل داده بودند. در فصل جاری با محرومیت عیسی آل کثیر، مهدی عبدی به مهاجم شماره یک پرسپولیس تبدیل شده که هنوز نتوانسته با توجه به سن و سالی که دارد، فشار موجود را تحمل کند. گل محمدی طی 4 هفته اخیر اقدام به استفاده از نفرات زیادی در خط حمله کرده اما تا پایان هفته چهارم لیگ بیستم، هیچ کدام از مهاجمان پرسپولیس موفق به گلزنی نشده اند. پرسپولیس تا به این جای کار 4 بار بدون این که نام یکی از مهاجمان پرسپولیس در لیست گلزنان دیده شود گلزنی کرده است.

مهدی عبدی

حال باید دید در هفته های بعدی گل محمدی برای اولین بار از آرمان رمضانی و مهدی عبدی به عنوان زوج خط حمله پرسپولیس استفاده خواهد کرد یا نه. اما هرچه هست تردیدی نیست که وضعیت خط حمله پرسپولیس نیز به این شکل باقی نمی ماند و مهاجمان پرسپولیس به زودی روی دور گلزنی می افتند.

در مجموع نگاهی به آمار گلزنی دو تیم پرسپولیس و استقلال نشان می دهد که مهاجمان این دو تیم روی هم 8 بار به میدان رفته اند و تنها یک گل زده اند. آماری که اصلا شایسته دو باشگاه پرطرفدار ایران و آسیا نیست.

 

همچنین بخوانید:

یحیی گل محمدی از آرمان رمضانی هم آل کثیر می سازد؟ (آیتم طرفداری)

ارسلان مطهری - مهدی قائدی؛ همچنان زوج تهاجمی استقلال!

حمایت بازیکنان پرسپولیس از آرمان رمضانی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهاجمان پرسپولیس ارسلان مطهری لیگ بیستم تنها یک خط حمله دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه دیدار‌های گروه E مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۸ امروز تیم‌های ازبکستان و هنگ‌کنگ در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۳ بر صفر شاگردان سرتکو کاتانچ تمام شد.

الدور شاهمرادف (۲۰) خاجی مراد ارکینوف (۶۳) و اوستون اورونوف (۷۰) برای ازبک‌ها گلزنی کردند.

جلال الدین ماشاریپوف، بازیکن استقلال ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد. اورونوف، ستاره پرسپولیسی ازبکستان نیز از ابتدای نیمه دوم وارد بازی شده و گل سوم تیمش را وارد دروازه هنگ کنگ کرد.

ازبکستان با این نتیجه ۱۰ امتیازی شد و تا قبل از اتمام دیدار ایران مقابل ترکمنستان به صدر جدول رسید تا حضورش در مرحله سوم مقدماتی و صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷ عربستان را قطعی کند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۹ نفر در تاجیکستان به ظن ارتباط با حادثه تروریستی مسکو
  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  • قایدی با توپ پُر و گل در تیم ملی
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • مهدی قایدی بهترین شد
  • چه می‌ شد اگر مهدی قائدی و محمد محبی در استقلال می‌ماندند | چی می شد اگه...
  • مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس
  • ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس به جام ملت‌ها رسید
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ