Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین صادقی معتقد است مشکل اصلی استقلال ترس است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال در هفته چهارم لیگ برتر در شهرقدس مهمان پیکان بود که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. امیرحسین صادقی پیشکسوت آبی‌پوشان در استوری اینستاگرامش با کنایه نوشت: با تمام احترام نسبت به همه کادرفنی استقلال و سرمربی محترم محمود فکری و بازیکنان تیم، موضوع مهم استقلال الان یه چیز بیشتر نیست اونم ترسه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..(از قدیم گفتن ترسو مرد) البته به غیر از مشکلاتی مانند زمین تمرین نداشتن مدیرعامل نداشتن، کسی که حقوقمون رو از آپارتمان داوری بگیره و ... منم یه هوادارم.

     

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال امیر حسین صادقی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام تحت فشار است/ استقلال نباید به حاشیه ها توجه کند

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین صادقی پس از پیروزی سه بر دو استقلال برابر شمس آذر قزوین گفت: آبی ها نمایش خوبی از خود ارائه دادند و توانستند یک برد حساس به دست آورند، البته روی دو غفلت دو بار دروازه شان باز شد اما در پایان برنده از زمین خارج شدند تا به صدرنشینی ۲۴ ساعته پرسپولیس پایان دهند.

وی تاکید کرد: الان زمانی است که نکونام، خطیر و مجموعه استقلال دست به دست هم دهند و تعامل داشته باشند تا هفته های پایانی به پایان رسیده و این تیم قهرمان شود.

مدافع پیشین استقلال ادامه داد: هر وقت استقلال به صدر جدول می آید عده ای به دنبال این هستند که اجازه ندهند آبی ها آب خوش از گلوی شان پایین رود اما وقتی صدر را از دست می دهد همه چیز به روال عادی برمی گردد. همه باید هوشیار باشند و اجازه ندهند حاشیه ها تیم را از مسیر اصلی دور کند.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: حمایت هواداران در بازی های آینده همانند امشب می تواند به استقلال کمک موثری کند، بنابراین امیدوارم هواداران استقلال حساسیت را درک کرده و در هفته های پایانی تیم را تنها نگذارند.

کد خبر 6082806

دیگر خبرها

  • نکته مثبت شخصیت اوسمار از زبان پیشکسوت پرسپولیس
  • امیرحسین صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • کنایه صادقی به سرخپوشان: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • امیرحسین صادقی: داوری‌ها؟ الان همه چیز وایرال می‌شود! / فیلم
  • نکونام تحت فشار است/ استقلال نباید به حاشیه ها توجه کند
  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • کنایه سنگین حسام الدین آشنا به اسرائیلی ها: موشک یا موش کوچک؟!
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • پیشکسوت WWE: اتحاد پال هیمن و قهرمان جدید سنگین وزن فوق العاده خواهد بود