Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی مجلس، طالبان را یکی از جنبش های اصیل منطقه با زمینه قوم پشتون دانست و گفت: همکاری با طالبان می تواند به گسترش ثبات در جامعه افغانستان و جلوگیری از نفوذ داعش منجر شود.‏ ناطقان: احمد نادری در صفحه توییتر خود به حضور هیاتی از دفتر سیاسی طالبان در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوحه برای تسلیت شهادت شهید فخری زاده و خیر مقدم به سفیر جدید ایران واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی نوشت: « طالبان یکی از جنبش های اصیل منطقه و با زمینه قوم پشتون است. حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوحه را بایستی به فال نیک گرفت. همکاری با آنان می تواند به گسترش ثبات در جامعه افغانستان و جلوگیری از نفوذ گروه هایی همچون داعش منجر شود.‏ نباید در دام بازنمایی های اشتباه رسانه های آمریکایی از آنان بیفتیم.»
منبع: عصر ایران برچسب ها: نماینده ، مجلس ، طالبان ، افغانستان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نماینده مجلس طالبان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده طالبان از بالگردهای آمریکا پیام ضعف واشنگتن است

نامزد مجلس سنای آمریکا با اشاره به شکست این کشور در افغانستان اظهار داشت پرواز بالگردهای آمریکا توسط حکومت طالبان پیام ضعف واشنگتن را به جهان مخابره می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «تیم شیهی» نامزد مجلس سنا و عضو پیشین نیروی دریایی آمریکا اظهار داشت حمل سلاح‌ها و پرواز بالگردهای آمریکایی توسط حکومت طالبان، پیام ضعف آمریکا را به سراسر جهان مخابره می‌کند.

وی به فاکس نیوز گفت پس از سقوط حکومت پیشین افغانستان بیش از 7.2 میلیارد دلار سلاح و تجهیزات نظامی آمریکا در این کشور جا مانده است.

شیهی افزود نشست استماعی کمیته روابط خارجی مجلس نمایند‌گان آمریکا نشان داد هیچ پاسخگویی درباره خروج «بسیار ضعیف» نیروهای آمریکایی از افغانستان وجود ندارد.

نامزد سنای آمریکا تصریح کرد چگونگی خروج و نحوه نشست استماعی مجلس نمایندگان به خوبی پیامی از شکست آمریکا به جهان را مخابره کرد.

ادعای پنتاگون: 7 میلیارد دلار تجهیزات آمریکا در افغانستان باقی مانده استلاوروف: آمریکا در افغانستان با تروریسم مبارزه نکردسفیر سابق آمریکا در افغانستان: واشنگتن ابزار فشار لازم بر طالبان را از دست داده است

«مارک میلی» رئیس پیشین ستاد ارتش و «کنت مکنزی» فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا که بر خروج آشفته آمریکا در سال 2021 میلادی از افغانستان نظارت داشتند در برابر کنگره این کشور شهادت دادند.

قانون‌گذاران جمهوری‌خواه در آمریکا، «جو بایدن» را مسئول خروج فاجعه‌بار از افغانستان شناختند و دموکرات‌ها نیز دولت ترمپ را به‌خاطر توافق با طالبان در دوحه مقصر عنوان کردند.

 کمیته مطالعات جمهوریخواهان آمریکا نیز ماه گذشته اظهار داشت تصمیم بایدن برای خروج از افغانستان دشمنان آمریکا را جسورتر و آمریکا را ضعیف‌تر کرده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • فلسطین؛ کانون بحث دیپلماتیک در سفارت ایران در مسکو
  • «فلسطین»؛ کانون بحث دیپلماتیک در سفارت ایران در مسکو
  • جنجال خبرنگار زن آدربایجانی در سفارت ایران + عکس
  • کاردار پاکستان: سفر هیئت پاکستانی به کابل موفق بود
  • جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم افغانستان بوده است
  • استفاده طالبان از بالگردهای آمریکا پیام ضعف واشنگتن است
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • تشکر طالبان از ایران / مدتی دیگر هم صبر و حوصله داشته باشید
  • نماینده ایران: اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه نمونه بارز نسل‌کشی است