Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از ایرنا، سرتیپ عباسعلی بهدانی فرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک مورد آدم ربایی در میبد، بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی آدم ربایان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد گروگانگیران به دلیل اختلاف حساب یک و نیم میلیارد ریالی در خرید و فروش کاشی، با گروگان قرار ملاقات گذاشته و وی را ربوده و سپس با یک دستگاه خودرو سواری پژو از محل متواری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی یزد تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان میبد با تلاش بی وقفه و اقدامات فنی و پلیسی، خودروی آدم ربایان را ردگیری و موقعیت آن را در شهرستان مهریز شناسایی کردند.

سردار بهدانی فرد با اشاره تشکیل تیم عملیاتی از ماموران پلیس میبد و مهریز افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی متهمان را در کمربندی مهریز متوقف و گروگانگیران را دستگیر و فرد ربوده شده را از چنگال آنها رها کردند.

فرمانده انتظامی یزد خاطر نشان کرد: گروگانگیران قصد انتقال گروگان خود به شرق کشور را داشتند که با درایت و تیزهوشی ماموران پلیس در این مدت پس از ارتکاب آدم ربایی؛ شناسایی، دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فرمانده انتظامی یزد آدم ربا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز از شناسایی و دستگیری سه عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ حسین زلقی، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی به درب منزل یک شهروند در شهر اهواز، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 28 این فرماندهی قرار گرفت.

 وی، افزود: در تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد سه نفر با هویت معلوم به علت اختلافات و درگیری‌های قبلی به در منزل یکی از نزدیکان خود با یک قبضه سلاح کلاش تیراندازی کرده‌اند و از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی اهواز، تصریح کرد: ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی، عاملان تیراندازی را شناسایی و پس هماهنگی با مرجع قضایی، در دو عملیات ضربتی آنان را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

زلقی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی، خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمان نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت‌نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • دستگیری سارق کالا در باشت