Web Analytics Made Easy - Statcounter

محرومیت زدایی و حمایت از اقشار آسیب پذیر شهر قلعه نو در راستای ترویج فرهنگ و دانش امر خیر و همدلی با امضای ‌تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری شهر قلعه نو و موسسه مبشران نور در دستور کارقرارگرفت.

 

به گزارش برنا، امید محمودی، شهردار قلعه نو در برنامه امضای تفاهم نامه با موسسه مبشران نور که به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی بدون برگزاری مراسم و در دفتر شهردار برگزار شد، گفت: با هدف ارائه خدمات و تعامل دو جانبه در راستای محرومیت زدایی و آسیب های اجتماعی و همچنین گام برداشتن در اجرای دغدغه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به جهت توسعه همکاری های دوجانبه  تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری قلعه نو و موسسه مبشران نور به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی افزود: از جمله اهدافی که در این تفاهم نامه آماده است ، می توان به حمایت در زمینه های علمی ، پژوهشی ، فرهنگی و اجتماعی افراد کم برخوردار شهر قلعه نو با تمرکز در حوزه های آسیب اجتماعی اعم از بیکاری ، اعتیاد ، مباحث فرهنگی در اولین گام اشاره کرد و در گام دوم نیز با انجام پروژه های اشتغال‌زایی در جهت توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای جامعه هدف اقدام خواهد شد.

شهردار قلعه نو ادامه داد: افراد بی بضاعت و کم بضاعت که توسط گروه های جهادی ، سازمان های مردم نهاد و معتمدان شهر شناسایی و معرفی می شوند جامعه هدف در این تفاهم‌نامه خواهند بود.

در ادامه این نشست محمد رضا قنبرطلب، مدیرعامل موسسه مبشران نور گفت:  ارائه خدمات درمانی و چکاپ رایگان ، خدمات فرهنگی در حوزه های دینی و خانواده ، خدمات اجتماعی در حوزه های اعتیاد و طلاق ، خدمات حمایتی مانند اشتغالزایی و توزیع بسته های ارزاق در این تفاهم‌نامه است.

قنبرطلب با اشاره به تعهدات موسسه مبشران نور در تفاهم‌نامه افزود: انجام نیازسنجی آموزشی و فرهنگی و شناسایی شغل، حمایت در امور درمانی ، حمایت تسهیلاتی و تجهیزاتی از افراد  آموزش‌دیده در راستای ایجاد اشتغال، از تعهدات این موسسه در قالب این تفاهم‌نامه است.

شایان ذکر است، مدت اجرای این این تفاهم‌نامه به مدت یک سال بوده و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محرومیت زدایی شهرداری قلعه نو امید محمودی تفاهم نامه قلعه نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و خانه معدن ایران

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و خانه معدن ایران منعقد شد.

در راستای اهداف و سیاست‌های کلان کشور و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص ارتباط دانشگاه یا صنعت و حل مسائل کشور از طریق دانشگاه و ارتقای کیفی و کمی تولیدات کشور و انجام برنامه ریزی های علمی، آموزشی و پژوهشی در حوزه ارتباط با صنعت تفاهم‌نامه‌ای به شرح ذیل منعقد می‌شود.

این تفاهمنامه بین دانشگاه آزاد اسلامی با نمایندگی معاونت پژوهشی فناوری دانشگاه و خانه معدن ایران منعقد می‌شود.

در این تفاهم‌نامه همکاری و بهره‌گیری از پتانسیل‌ها و توانمندی‌های صنعتی و دانشگاهی طرفین و معرفی توانمندی کارگاه‌های صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی بالاخص کارگاه صنعتی مهندسی معکوس و ساخت قطعات صنعتی واحد تهران شرق به صاحبان معادن ایران جهت احد سفارش و انعقاد قرارداد ساخت قطعات صنعتی ماشین آلات معدنی توسط دانشگاه و سایر همکاری‌های مورد توافق طرفین و همکاری در جهت تامین نیروی انسانی موردنیاز بخش صنعت معدنکاری مورد تاکید است.

ارتقای سطح همکاری و تقویت مناسبات طرفین با هدف ایجاد رویکرد علمی آموزشی پژوهشی و صنعتی در حوزه های ارتباط دانشگاه با صنعت و حل مسائل کشور از طریق احصا نیازهای فناورانه صنعت ارتقای کیفی و کمی تولیدات کشور و انجام برنامه ریزی‌های علمی آموزشی و پژوهشی مربوط

محورهای همکاری شامل استفاده از توان تخصصی اعضای هیئت علمی در ارائه مشاوره و برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مورد نیاز طراحی شده، آموزش‌های تخصصی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی دانشگاه و گروههای آموزشی پژوهشی و تحصیلات تکمیلی جهت برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت و همکاری در استفاده از کارگاهها و آزمایشگاههای دانشگاه مطابق ضوابط دانشگاه، تهیه و ارائه عناوین پروژه های پیشنهادی به طرف دوم به همراه شرح خدمات مربوطه تعریف RFP برای پروژه‌های پژوهشی و مطالعاتی مشترک است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • جشنواره «روستای دوستدار کتاب» در مازندران برگزار می شود
  • خیران تأمین سلامت فارس در یک سال اخیر ۱۳۶ تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی بین سازمان فاوای شهرداری مشهد و بیمه سلامت
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک سپاه لنگرود با دانشگاه آزاداسلامی لاهیجان
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و خانه معدن ایران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین خانه معدن و دانشگاه آزاد اسلامی
  • توسعه تکنولوژی‌های نوین و ایجاد روابط نوین بین دانشگاه و صنعت
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با هلدینگ بین‌المللی