Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس از علاقه مندان شعر امروز دعوت کرد در سلسله جلسات درس گفتارهای شعر امروز حضور یابند.

کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی این مرکز که خود هدایت این درس گفتارها را برعهده دارد ضمن اعلام این خبر گفت: این سلسله جلسات به شعر امروز و برخی تجربه‌هایی که در عرصه شعر داشته‌ام می‌پردازد و سطح آن برای مخاطبان جوان و استعدادهای ادبی در راه تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشم کرونی افزود: در سال‌های گذشته چند دوره کارگاه شعر داشته‌ام و از مدتها قبل نیز درخواست راه اندازی کارگاه شعر و برگزاری این جلسات را داشتیم که شرایط حاضر سبب شد این فعالیت را در قالب یک رویداد برخط «آنلاین» در سامانه SkyRoom تدارک ببینیم.

کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس ادامه داد: علاقه مندان تا پایان روز ۲۰ آذرماه جاری می‌توانند از طریق اعلام نام و نام خانوادگی و ذکر عبارت «درس گفتار شعر» به شماره ۰۹۰۲۶۵۱۸۲۴۳ در این دوره ثبت نام کنند.

وی با اشاره به شرایط ناشی از پاندمی کووید ۱۹ و تأثیر آن بر رویدادهای فرهنگی و هنری گفت: کرونا مصائب بی شماری داشته اما همین موارد سبب شده خود را به شرایط جدید عادت دهیم و راه‌های تازه ای را آزمایش کنیم.

کرونی گفت: سال‌ها قبل در یک گفت و گوی ادبی گفتم نبود فرهنگ نقد باعث شده تا کار شاخص و قوت مند ادبی در استان کمتر منتشر شود و این احساس به وجود آید که در فضای ادبی با نوعی رکود مواجه شده‌ایم در این دوره البته کار ما نقد نیست بلکه هدفم بازتابندن نور بر زوایای تاریک و نیمه تاریک ادبیات این دیار است.

وی افزود: در آذرماه جاری ثبت نام ۳ دوره ادبی دیگر در عرصه‌های طنز، نقد شعر و داستان نیز انجام خواهد شد تا ان شاءالله فرصت گذران سالم اوقات قرطینه برای اهالی فرهنگ و ادب فراهم شود.

کد خبر 5086454

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز حوزه هنری فارس ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیراز بارش باران ترور دانشمندان هسته ای کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر بارش برف گرگان شهرستان کرج تعطیلی ادارات شعر امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ناپایداری هوا در گلستان تا اواخر وقت چهارشنبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سمیه ملاحی گفت: سامانه بارشی که از بامداد امروز در استان فعال شده، وزش باد شدید، افزایش ابر و بارش باران به دنبال داشته است.

ملاحی ادامه داد: پیش بینی می‌شود باررش‌ها به همراه پدیده مه و با احتمال رعدوبرق تا اواخر وقت امروز ادامه داشته و در نواحی مرتفع کوستانی، به صورت ریزش ملایم و پراکنده برف باشد.

وی افزود: در روز پنجشنبه، بارش‌ها به مناطق کوهستانی، محدود و برای روز‌های جمعه و شنبه، جوی به نسبت پایدار با افزایش دما پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • جایزه شعر و ادبیات محلی به نام حیدرعلی طالب‌پور بروجنی پایه‌گذاری می‌شود
  • لذت یک رکوردشکنی ادبی و اشعاری که ذوق آقا را به همراه داشت
  • عبدالله سیدران از دنیا رفت
  • ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت فلسطینی ها
  • شاعر باید به قدرت ابزار خود واقف باشد/ بیانات سازنده رهبر معظم چراغ راه است
  • بزرگداشت پدر ویراستاری نوین در عالم نشر و فرهنگ ایران
  • تداوم ناپایداری هوا در گلستان تا اواخر وقت چهارشنبه
  • در تمامی ادیان الهی هتک حرمت زنان مذموم است
  • وزش باد شدید تا فردا شب در قم ادامه دارد
  • وزش باد شدید تا فردا شب در قم ادامه دارد