Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@00:27:21 GMT

پروانه ساخت ۴۱ واحد مسکن محرومین در نوشهر صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۵۲۶۹

پروانه ساخت ۴۱ واحد مسکن محرومین در نوشهر صادر شد

به گزارش ایرنا ، حسین صیادی روز چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت ساخت مسکن محرومان نوشهر در فرمانداری ، سهمیه این شهرستان از ۲ هزار واحد مسکن محرومین مازندران را ۷۰ واحد اعلام کرد و افزود که تاکنون ۸۵ متقاضی برای دریافت این مسکن ثبت نام کرده اند.

کلنگ ساخت حدود ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومان مازندران مرداد ماه امسال با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت برای ساخت هر یک از این واحدها مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت در نظر گرفته است. ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض نیز از سوی بنیاد مسکن برای ساخت آن در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. افراد زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد هم ۲۰ میلیون تومان کمک اضافه تر از این نهادها دریافت می کنند.

معاون بنیاد مسکن مازندران گفت : از مجموع متقاضیانی که پروانه ساخت دریافت داشتند ، پرونده ۲۴ متقاضی به بانک های عامل معرفی و برای ۱۰ متقاضی قرارداد پرداخت تسهیلات بسته شده است.

فرماندار نوشهر هم در این نشست بر ضرورت ساخت و تحویل مسکن محرومین شهرستان تا پیش از پایان دوره فعالیت دولت دوازدهم تاکید کرد.

سعید یزدانی گفت : ساخت مسکن محرومان از مصوبات هیات دولت است و باید در زمان تعیین شده ساخته و تحویل متقاضیان شود و هرگونه سنگ اندازی و کوتاهی در روند اجرای این طرح پذیرفتنی نیست .

وی افزود : در روند اجرای این طرح مشکلاتی مانند تعیین زمین خارج از بافت مسکونی ، اعمال سلیقه بانک ها در پرداخت تسهیلات و ضمانت بانکی ، زمین در اختیار نداشتن برخی متقاضیان وجود دارد که دستگاه های متولی باید با بهره گیری از همه ظرفیت ها آنها را رفع کنند.

فرماندار نوشهر گفت : دستگاه های متولی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره ) و بهزیستی نیز باید در شناسایی افراد زیرپوشش دقت نظر بیشتری داشته باشند و متقاضیانی را معرفی کنند که واقعا مستحق دریافت تسهیلات و برخورداری از مزیت های این طرح باشند.

وی گفت : در نوشهر اولویت نخست ساخت و ارائه تسهیلات مسکن محرومین با بخش ییلاقی و محروم کجور است.

برچسب‌ها نوشهر بنياد مسكن انقلاب اسلامی مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر بنياد مسكن انقلاب اسلامی مازندران نوشهر بنياد مسكن انقلاب اسلامی مازندران اخبار کنکور مسکن محرومین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران

مهدی وکیلی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن استان تهران در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه  تمام ۹ بانک عامل همکاری خوبی در پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی داشته اند گفت:   از ۴ هزار سهمیه  مسکن روستایی استان تهران تا به امروز هزار و ۲۱۶ هزار نفر به بانک‌ها معرفی شده اند ولی تا به امروز قرارداد ۳۰۱ نفر منعقد شده است.

وی با بیان اینکه همواره این پتانسیل در بنیاد مسکن استان تهران وجود داشته است که وام مسکن روستایی را به تمامی متقاضیان معرفی کنیم افزود: در صورتی که استقبال متقاضیان مسکن روستایی از روند نوسازی افزایش یابد این ظرفیت وجود دارد که سهمیه تسهیلات  سایر استان‌ها را برای نوسازی و مقاوم سازی واحد‌های مسکن روستایی تهران استفاده کنیم.

حاجی  مدیر حساب ١٠٠ امام در بنیاد مسکن استان تهران هم در این نشست گفت: حساب ۱۰۰ امام یک حساب یکتا و متمرکز است و در سال گذشته به لطف الهی و با مشارکت مردم ۳۰۰ درصد به صورت نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

وی افزود: ۵ ونیم میلیارد تومان کمک نقدی و ۳ هزار متر مربع که معاد ۳۰ میلیارد تومان می‌شود به حساب ۱۰۰ امام  هبه شد همچنین به کمک مردم وانجمن خیرین مسکن ساز برای محرومان مسکن احداث کردیم  به طوری که در سال گذشته به کمک همین منابع مالی ۲۳۹ سرپناه احداث شد.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • واگذاری ۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن به مردم سه روستای مشهد 
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • ۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • میانگین مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل به ۶۴ درصد رسید
  • مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی
  • مقاوم سازی نزدیک به ۳۵ درصد از خانه‌های روستائیان درآذربایجان غربی
  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • ترغیب مردم به مشارکت در ساخت مسکن محرومین