Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر جمهوری اسلامی ایران با معاون امور دفاعی نخست وزیر سلطنت عمان دیدار و گفتگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، علی نجفی سفیر جمهوری اسلامی ایران با «السید شهاب بن طارق آل سعید» معاون امور دفاعی نخست وزیر سلطنت عمان دیدار و گفتگو کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(کلیک کنید)

در این دیدار که در پادگان نظامی المرتفعه برگزار شد، دو طرف ضمن بررسی روابط خوب دو کشور ایران و عمان، درباره مسایل مورد اهتمام مشترک رایزنی کردند.

علی نجفی سفیر کشورمان در این دیدار ضمن تسلیم پیام تبریک امیر حاتمی ⁧ وزیر دفاع ⁩ و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت روز نیروهای مسلح عمان، تاکید کرد راهبرد ⁧ ایران ⁩، راهبرد همکاری، صلح و‌ دوستی در منطقه است.

معاون امور دفاعی نخست وزیر در ساختار جدید دولت عمان، عالی ترین مقام وزارت دفاع این کشور است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات صهیونیست‌ها درغزه است

به گزارش خبرگزاری مهر، سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد.

وزیر خارجه سلطنت عمان در این تماس با محکوم کردن اقدام‌های بی ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه است.

امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگوی تلفنی از مواضع قوی سلطنت عمان در خصوص تحولات اخیر در منطقه تشکر و قدردانی کرد.

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، آتش بس فوری و ارسال کمک‌های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

کد خبر 6083854 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • مطالبات علمای شیعه از حکومت سرپرست افغانستان
  • ارتباط مستمر با سفیر سوئیس برای تبادل پیام با آمریکا
  • ابراز امیدواری سفیر ایران از تداوم جریان آب هیرمند به سیستان
  • قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع قوی عمان در منطقه
  • تأکید وزرای خارجه ایران و عمان بر آتش‌بس فوری در غزه و ارسال کمک‌های انسانی
  • وزیر خارجه عمان: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی است
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات صهیونیست‌ها درغزه است
  • تاکید وزیران خارجه ایران و عمان بر آتش‌بس فوری در غزه و ارسال کمک‌های انسانی
  • تماس تلفنی وزیر امور خارجه سلطنت عمان با وزیر امور خارجه کشورمان
  • تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان