Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی رهامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها با حضور دختران ورزشکار ۹ استان کشور و در  قالب ۲۱ تیم در ۲ رده سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال به صورت مجازی به میزبانی هیأت ورزش های همگانی استان گلستان برگزار شد. 

وی افزود: تیم پرثوآ دختران زیر ۱۵ سال کهگیلویه و بویراحمد متشکل از سانیا قاعدی، آتنا احمدی، نازنین الوندی و زینب غضنفری با مربیگری  شادی موسوی در این رقابت ها حضور یافته و با ۲۵۹ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس هیأت ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تیم پرثوآ دختران زیر ۱۵ سال گلستان با ۲۱۷ امتیاز دوم شد و تیم چهارمحال و بختیاری نیز با ۱۸۶ امتیاز رتبه سوم را تصاحب کرد. 

رهامی عنوان کرد: در رده سنی بالای ۱۵ سال تیم گلستان با ۲۸۱ امتیاز اول شد، تیم فارس با ۲۷۱ امتیاز مقام دوم را کسب کرد و تیم خراسان شمالی نیز با ۲۶۳ امتیاز به عنوان سوم دست یافت. 

رشته ورزشی پرثوآ تلفیقی از کشتی پهلوانی ایرانی و فنون رزمی باستانی و از زیرمجموعه های ورزش همگانی است. 

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف افزون بر ۵۰ هزار نفر است. 

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد فدراسیون ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان یاسوج بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد فدراسیون ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان یاسوج بانوان کهگیلویه وبویراحمد فدراسیون ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان یاسوج بانوان اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد ۱۵ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار جهانگیر پورملک گفت: هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت) امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» نامگذاری شده و به مناسبت این هفته برنامه‌های مختلفی در تیپ ۴۸ فتح اجرایی خواهد شد. وی بیان کرد: صعود رزمندگان تیپ ۴۸ فتح به قله دوگوش آبشار یاسوج، دعوت از دکتر جانمحمد ملک زاده متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ارائه توضیحاتی درباره بهبود تغذیه و سبک غذایی در خانواده توسط او برای کارکنان تیپ از جمله این برنامه هاست. معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: برپایی ایستگاه پایش علائم سلامت فردی (فشارخون، تست قند خون و BMi کارکنان)، دعوت از روانشناس جهت ارائه مطالبی در مورد کنترل استرس و اضطراب و بهبود شاخص‌های سلامت روان برای کارکنان یگان و خانواده آنان، اهدای خون و پیاده روی همگانی از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در این یگان است.

دیگر خبرها

  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح