Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، همزمان با فرا رسیدن روز مجلس شورای اسلامی، محمد مهدی فروردین نماینده مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون ورزش و جوانان با حضور در سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری و ضمن دیدار و گفت‌وگو با امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رییس سازمان تربیت بدنی ارتش از توانمندی‌های مجموعه سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی ضمن تبریک روز مجلس و انتصاب محمد مهدی فروردین به عنوان رییس جدید فراکسیون ورزش، برای وی آروزی موفقیت کرد و گفت: مهدی فروردین با سابقه ورزشی و مدیریتی درخشانی که دارد به خوبی دغدغه خانواده ورزش کشور را می‌شناسد و امیدوارم در دوران مسوولیت خود اقدامات شایسته و مثبتی انجام دهد، چرا که خدمت به ورزش کشور به طور مستقیم تاثیر خود را در سلامتی و نشاط مردم می‌گذارد.

وی افزود: فروردین سال‌ها ورزش کرده است، سال‌ها مربی بوده و در بالاترین سطح ورزش کشور فعالیت داشته است که این خود جای بسیار امیدواری و خوشحالی دارد چرا که رییس فراکسیون ورزش مردی از جنس ورزش است و مشکلات اهالی تربیت بدنی و ورزش را درک می‌کند.

در ادامه رییس سازمان تربیت بدنی ارتش ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌های ورزش و تربیت بدنی ارتش گفت: امروزه بحث ورزش بخصوص ورزش همگانی امری ضروری است چون بسیاری از مشکلات جامعه مثل بیماری‌های روحی و جسمی  با فعالیت‌های مناسب جسمانی برطرف می‌شود.

مهدی فروردین در این مراسم هم ضمن تشکر از مسوولین ورزش ارتش، برنامه‌های تربیت بدنی ارتش چه در بعد همگانی و چه در بعد حرفه‌ای و قهرمانی را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: از فعالیت‌های تربیت بدنی ارتش بشدت تحت تاثیر قرار گرفتم چرا که با مجموعه‌ای منظم و حرفه ای روبرو شدم و این مسوولیت من را درقبال این نهاد بزرگ با جامعه‌ی آماری بالا  بسیار سنگین می‌کند.

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مهمی در ورزش نیروهای مسلح و همچنین کشور ایفا می‌کند که بنده برای توسعه این فعالیت‌ها تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بتوانیم حرکت ورزش کشور را به سمت رشد و تعالی تسریع کنیم.

در پایان مهدی فروردین از امکانات سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران از قبیل سالن ورزشی چند منظوره، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سالن بوکس، کتابخانه تخصصی ورزش و موزه ورزش ارتش بازدید کرد  و مقرر شد تا جلسات بعدی پیرامون ورزش ارتش جمهوری اسلامی ایران در فرصت‌های بعدی برگزار گردد  و مسابقات دوستانه ورزشی با حضور تیم‌های ارتش و مجلس شورای اسلامی انجام شود.

رییس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان ورزش ارتش را به مهدی فروردین نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون ورزش اهداء کرد و از وی به جهت حضور در مجموعه تربیت بدنی آجا تشکر کرد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی فراکسیون ورزش ارتش جمهوری اسلامی ایران جمشید فولادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فراکسیون ورزش ارتش جمهوری اسلامی ایران جمشید فولادی مجلس شورای اسلامی فراکسیون ورزش ارتش جمهوری اسلامی ایران جمشید فولادی اخبار کنکور سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی فراکسیون ورزش مهدی فروردین ورزش کشور ورزش ارتش فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای جلوگیری از فجایع زیست محیطی

سفیر ایران در کویت در دیدار با دبیرکل جدید سازمان منطقه‌ای حفظ محیط زیست دریایی از آمادگی ایران برای همه گونه کمک و همیاری با این سازمان در جهت جلوگیری از فجایع زیست محیطی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، سفیر کشورمان در دیدار با دبیرکل جدید سازمان منطقه‌ای حفظ محیط زیست دریایی مهم‌ترین محورهای گسترش همکاری زیست محیطی دو کشور همسایه جمهوری اسلامی ایران و کویت را مورد بحث و بررسی قرار داد.

محمد توتونچی در این دیدار گفت: مدیریت چالش‌های منطقه‌ای محیط زیست و رسیدگی به آلاینده‌های زیست محیطی به ویژه با تردد روزانه ده‌ها نفتکش از خلیج فارس همواره مورد توجه جمهوری اسلامی ایران بوده که نه تنها حیات آبزیان بلکه حتی ساکنان مناطق ساحلی در معرض خطر قرار داده است.

سفیر کشورمان افزود: با تلاش سازمان حفظ محیط زیست دریایی (راپمی) امیدواریم میزان آلاینده‌ها کاهش یابد و جمهوری اسلامی برای همه گونه کمک و همیاری با این سازمان در جهت جلوگیری از فجایع زیست محیطی و انجام پروژه‌های تحقیقاتی و کارگاه‌های آموزشی به منظور اندازه گیری آلاینده‌ها و ایجاد ایستگاه‌های پایش آمادگی دارد.

محمد داود الاحمد، دبیرکل جدید سازمان راپمی ضمن تاکید بر نقش کلیدی جمهوری اسلامی ایران که بر نیمی از کل ساحل خلیج فارس و دریای عمان اشراف دارد، گفت: سازمان راپمی طی 45 سال فعالیت شبانه روزی و نظارت مستمر بر عبور و مرور نفتکش‌ها می‌کوشد از آلودگی محیط زیست خلیج فارس بکاهد.

وی ابراز امیدواری کرد با تشریک مساعی کشورهای عضو و بهره گیری از تجربیات متخصصان و دست اندرکاران ایرانی بتوان طرح های مفیدی برای مقابله با آلودگی و پاکسازی سواحل و محیط زیست دریایی انجام داد.

واکنش سفیر ایران در سوریه به تهدیدات توخالی رژیم صهیونیستیبررسی مناسبات ایران و ترکیه در دیدار سفیر با امیرعبداللهیان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رجزخوانی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی، صرفاً مصرف داخلی دارد
  • افتتاح کلاس‌های درس تخصصی تربیت بدنی سرخه
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • آمادگی ایران برای جلوگیری از فجایع زیست محیطی
  • رییس‌جمهور ۳ اردیبهشت عازم پاکستان می‌شود
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • برنامه‌های خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش پیش‌بینی شده است
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش