Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، به دلیل تغییر در زیرساخت سامانه مدیریت اینترنت مشتریان شرکت مخابرات ایران و به روزرسانی، در این سامانه به نشانی ADSL.TCI.IR در تاریخ 19 آذر 99 از ساعت 22 تا 24، امکان خرید، تمدید و تغییر سرویس وجود نخواهد داشت.

براساس این خبر، پس از اتمام به روز رسانی، سامانه مدیریت اینترنت مشتریان شرکت مخابرات ایران فعالیت خود را از سرگرفته و به خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مخابرات منطقه کردستان پیش از این به تعداد بیش از ۱۶۸ هزار و ۵۷۲ پورت ADSL منصوبه در استان اشاره کرد و گفت: از این آمار ۱۱۳ هزار و ۳۶۰ پورت آن واگذار شده است.

آزاد حکمت عنوان کرد: تعداد ۹ هزار و ۲۳۰ پورت آن (تحقق حدود ۱۰۰ درصدی دایری این سرویس، نسبت به ثبت درخواست مشتریان) در سال جاری واگذار شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۷۷ هزار مشترک فعالِ سرویسِ ADSL در سطح استان از این بستر برای انجام کارهای اقتصادی، فرهنگی، اداری و… از این بستر استفاده می‌کنند.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس

کلیدواژه: آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی یزدان‌پناه در یک برنامه تلویزیونی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها اظهار داشت: موضوعی مطرح شد مبنی بر این‌که دو روز تعطیلی در این لایحه پیش‌بینی شده؛ در حالی که به واقع این‌گونه نیست.

وی گفت: دولت دقیقا خدمت‌رسانی به مردم را هم در شهر تهران و هم در مراکز استان‌ها از شنبه تا چهارشنبه پیش‌بینی کرده و طبیعتا مراکز نظامی، امنیتی، بانک‌ها و مراکز خدمت‌رسانی به مردم در بیمارستان‌ها و دیگر دستگاه‌هایی که در حالت اضطراری و حوادث غیرمترقبه هستند، آنها ساعت کاری خودشان را دارند و پنج‌شنبه خدمت‌رسانی اداری به مردم نیست.

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی افزود: بر این اساس، بازار، شرکت‌های خصوصی می‌توانند در روزهای پنج‌شنبه فعالیت داشته باشند.

یزدان‌پناه تصریح کرد: شما می‌دانید طبق قانون اساسی روز جمعه تعطیل رسمی کشور است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896246

دیگر خبرها

  • تسریع توسعه فیبر نوری در تهران/ بسته‌ فیبر رایگان و مودم اقساط ارائه خواهدشد
  • نظارت طالبان بر شرکت های مخابراتی
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • تخمین رسانه انگلیسی از تعداد موشک های ایران | پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد
  • مشتریان منحصر بفرد سینما تیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته