Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال ابتدا قرار بود از ۱۰ آبان ماه آغاز شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این رقابت‌ها به تعویق افتاد و قرار است تاریخ دقیق شروع این بازی‌ها تا ساعاتی دیگر و بعد از جلسه‌ای که اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال برگزار می‌کنند، مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان لیگ برتر فوتسال برای هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات فصل بعد لیگ برتر چند پیشنهاد دارد که یکی از پیشنهاد‌ها این است که نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر به همان شکل قبلی یعنی رفت و برگشت برگزار شود و تا اواسط بهمن ماه به پایان برسد.

بیشتر بخوانید

ملی پوش تیم فوتسال شهید منصوری قرچک از این تیم جدا شد

همچنین بعد از آن تیم ملی فوتسال کشورمان که قرار است فروردین ماه در جام ملت‌ها شرکت کند، بتواند اردو‌ها و بازی‌های تدارکاتی خود را قبل از آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا به خوبی برگزار کرده تا ملی پوشان کشورمان با آمادگی بالایی پا به مسابقات جام ملت‌های آسیا بگذارند.

 به نظر می‌رسد که این شیوه برگزاری بازی‌ها، کاملا به نفع آن دسته از تیم‌هایی خواهد شد که کمتر بازیکن ملی پوش در تیمشان دارند و باشگاه‌هایی مثل مس سونگون، گیتی پسند اصفهان و کراپ الوند قزوین که از بازیکنان ملی پوش زیادی در تیمشان برخوردارند قطعا این روش به ضررشان تمام خواهد شد، زیرا بازیکنان این تیم‌ها به تازگی از مسابقات جام ملت‌ها برگشته اند و با همان خستگی که در ساق هایشان وجود دارد باید خودشان را به سرعت برای رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر که به احتمال زیاد اوایل اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، آماده کنند.

بیشتر بخوانید

جدال قدرت‌ها در تیم فوتسال مس سونگون بالا گرفت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال رقابت ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان

اسماعیل کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در چهار رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند، گفت: این مسابقات در رشته‌های ورزشی فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز و والیبال برگزار می‌شود.

وی افزود: در رشته‌های فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت دارند اما رقابت در رشته والیبال ویژه دختران دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان است.

کوهی خاطرنشان کرد: این دوره مسابقات ورزشی از تاریخ یازدهم الی چهاردهم اردیبهشت ماه به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات تعداد ۲۸۵ نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات شهرستانی مدارس سمپاد حضور دارند، گفت: این مسابقات در چهار سالن ورزشی اوراز، شهید احمدپناه، استقلال و هنرستان تندرستی پسران به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: مسابقات فوتسال دختران برای اولین بار است بین دانش‌آموزان سمپاد کشور به صورت آزمایشی و در مدارس سمپاد استان کردستان برگزار خواهد شد.

کوهی افزود: برگزاری این دوره مسابقات ورزشی در مدارس استعداد درخشان سبب ایجاد شور و هیجان در بین دانش‌آموزان این مدارس شده است.

کد خبر 6088486

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد