Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@17:46:57 GMT

همه زندگی‌مان دوچرخه‌ای است

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۵۹۳۹

همه زندگی‌مان دوچرخه‌ای است

خبرگزاری آریا - مریم اکبری و مسعود علیپور، دو شهروند دوچرخه‌سوار تهرانی و مربی دوچرخه‌سواری هستند.آنها که مراسم عروسی‌شان را با رکاب‌زنی و بر روی دوچرخه برگزار کرده‌اند، می‌گویند کار و تفریح و زندگی‌شان، دوچرخه‌سواری است.
دریافت 7 MB
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل اردبیل

شهردار اردبیل گفت: طولانی‌ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور به طول ۱۵۰ متر در مجموعه گردشگری و تفریحی شورابیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمود صفری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طولانی‌ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در چهار لاین به طول ۱۵۰ متر توسط بخش خصوصی طی چند ماه آینده در مجموعه گردشگری و تفریحی دریاچه شورابیل راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان اینکه توسعه مجموعه گردشگری و تفریحی به عنوان تنها دریاچه طبیعی داخل شهر کشور در برنامه‌های کاری شهرداری قرار دارد، افزود: لاین دوچرخه هوایی، جنب اسکله قایقرانی دریاچه شورابیل و با ارتفاع هشت متری روی آب توسط بخش خصوصی راه اندازی می‌شود که در حال حاضر این طرح در مرحله اخذ مجوز از اداره کل استاندارد است.

شهردار اردبیل ادامه داد: عملیات عمرانی ایجاد لاین دوچرخه هوایی به زودی آغاز و تلاش می‌کنیم این طرح را ظرف مدت چند ماه آتی تحویل شهروندان دهیم.

صفری با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مجموعه گردشگری و تفریحی شورابیل بیان کرد: این مجموعه با توجه به موقعیتش دارای ظرفیت‌های بسیاری جهت سرمایه‌گذاری است و شهرداری از هرگونه طرح و ایده سرمایه‌گذاران استقبال و حمایت می‌کند.

کد خبر 745508

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • راه‌اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل اردبیل
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری
  • چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟
  • فیلم/ تیر چراغ برق سواری را متوقف کرد
  • تیر چراغ برق سواری را متوقف کرد + فیلم
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته