Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد هاشمی شهری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان‌وبلوچستان به حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اختصاص دارد.

وی ادامه داد: هم‌اینک ۱۶۰ مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های سیستان‌وبلوچستان بستری هستند. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: همچنین ۳۰۴ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های سیستان‌وبلوچستان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی شمار فوتی‌های ناشی از کرونا در سیستان‌وبلوچستان را ۹۶۶ نفر عنوان کرد و افزود: چهار نفر در شبانه روز گذشته به تعداد فوتی‌های کرونا در این استان افزوده شدند.

هاشمی گفت: ۸۳ درصد موارد ابتلا به کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افرادی هستند که سابقه تماس با یک فرد مثبت را در جمع‌های خانوادگی داشته‌اند.

استان سیستان‌وبلوچستان دارای سه دانشگاه علوم پزشکی زابل، زاهدان و ایرانشهر است که دانشگاه زابل ۵ شهرستان، زاهدان ۶ شهرستان و ایرانشهر ۱۲ شهرستان استان را زیرپوشش دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سیستان و بلوچستان زاهدان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان زاهدان ویروس کرونا سیستان و بلوچستان زاهدان اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی سیستان وبلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد

 

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: در پی خبری مبنی برتصرف غیر مجاز اراضی ملی واقع در یکی از محلات شهرستان زاهدان ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بررسی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم قضائی، در معیت کارشناسان اداره کل راه وشهرسازی سیستان و بلوچستان از زمین تصرف شده بازدید و پس از تایید تصرف ۱۵ هزار مترمربع را شناسایی و رفع تصرف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اراضی مورد تصرف را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند و در این راستا یک نفر شناسایی و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • آیین افتتاح برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهر زاهدان